XXL Nutrition

Hoeveel verdienen jullie netto? (1 bezoeker)

Hoeveel verdienen jullie netto?

  • - 1000 €

    Stemmen: 34 26,6%
  • 1000 - 1250 €

    Stemmen: 12 9,4%
  • 1250 - 1500 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1500 - 1750 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1750 - 2000 €

    Stemmen: 13 10,2%
  • + 2000 €

    Stemmen: 27 21,1%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

500pm netto ongeveer met 15 uren per week
+stufi 500 euro en een barkie of 2 van mn ouders

Zou schandalig zijn! Je weet dat je over die 2 barkie alsnog inkomste belasting moet betalen!? Komt vanzelf wel een keertje goed:mad:

En wij maar betalen voor jullie!
 
idd, kan ik ook niet inkomen



Zo te zien heb je die stufi niet nodig, tijd voor een kleine tip naar de belasting dus

Stufi krijg je standaard einstein, iedere student krijgt dat
En ik doe geen vmbo of mbo of wat je ook doet, dus ik betaal meer studiegeld
 
Zou schandalig zijn! Je weet dat je over die 2 barkie alsnog inkomste belasting moet betalen!? Komt vanzelf wel een keertje goed:mad:

En wij maar betalen voor jullie!

Ga huilen baby
Ik hoop dat het lekker pijn in je hart doet
 
Zou schandalig zijn! Je weet dat je over die 2 barkie alsnog inkomste belasting moet betalen!? Komt vanzelf wel een keertje goed:mad:

En wij maar betalen voor jullie!

Doe normaal man.
 
Ga huilen baby
Ik hoop dat het lekker pijn in je hart doet

En ik hoop dat je vader jullie geit niet zwanger maakt.. dat gaat je geld kosten..
Trouwens neuk jij je schaap gratis of moet je gewoon doekoe aan haar betalen.
 
Er is al een prima regeling voor Stufi, verdien je meer dan 8 000/jaar, moet je heel wat inleveren, is dit meer dan 10 000, moet je zo'n beetje alles inleveren/terugbetalen

enneh dit is globaal :D
 
Ik zit in mn laatste jaar hogeschool :)

doe al 2 jaar weekendwerk, elke zaterdag van 7-19u en elke zondag van 7-12.30u

elke vakantie die ik vry heb spendeer ik aan ofwel leren (als we dicht by de examens zitten) ofwel doe ik vakantiejob

in de zomer doe ik ook altyd 1 maand vakantiejob, en dan paar weekjes in het zwart.

Zou niet weten hoe ik zou leven zonder mn weekendwerk, leven is veel te kostelijk tegenwoordig, en heb dan nog geen 'echte' kosten :eek:

Dat ze nu nog eens zeggen dat studenten lui zijn :p
 
vind ik ook.



passende vacatures? Voor een stuk wel maar voor een groot stuk niet. Waarom geen vrachtwagenchauffeur met 20 jaar ervaring in een fabriek zetten? Niemand zegt dat hij daar moet blijven, hij kan gerust ondertussen ook naar een nieuwe baan als vrachtwagenchauffeur zoeken toch.

Dat werkt niet in de praktijk .

en die Chauffeur met 20 jaar ervaring is te duur om bij ander bedrijf weer Chauffeur te worden. hebben ze liever iemand die net zijn rijbewijs en chauffeursdiploma heeft

en in laagste schaal qua loon geplaatst kan worden ;)
 
iets meer dan 2K, maar er gaat nog wel wat vanaf vanwege auto van de zaak.
 
de mensen met de hoogste salarissen hebben het minst massa.
 
1300 euro. zal wat zaterdag werk er moeten bijpakken
 
Stufi krijg je standaard einstein, iedere student krijgt dat
En ik doe geen vmbo of mbo of wat je ook doet, dus ik betaal meer studiegeld

Iedereen krijgt standaard 500euro? Dacht het niet, uitwonend ook niet. 300euro hoogstens. Of je moet een lening van ib-groep hebben, maar dat is geen studiefinanciering?
 
ik hou per maand 200 euro over aan studifinc. hebben we net uitgerekend als ik in oktober achtien word.. Dan kan ik mooi op vakantie van de studiefinc. omdat me vader niet werkt (invalide ) , gheghe here we come egypte.
 
1090 per maand.
 
Back
Naar boven