XXL Nutrition

Hoeveel verdienen jullie netto? (1 bezoeker)

Hoeveel verdienen jullie netto?

  • - 1000 €

    Stemmen: 34 26,6%
  • 1000 - 1250 €

    Stemmen: 12 9,4%
  • 1250 - 1500 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1500 - 1750 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1750 - 2000 €

    Stemmen: 13 10,2%
  • + 2000 €

    Stemmen: 27 21,1%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

en welke extra legale voordelen hebben jullie?

groetjes
 
< 1000 euro per week
 
circa 1600 pm, 4 werkdagen pw.
 
Ik dacht dat de lening zonder rente was, als je je studie binnen de 'zoveel' jaar had gehaald met voldoende punten enzo?
Natuurlijk weet ik er geen donderstraal vanaf, studeren is voor homo's.
 
2 ploegen:
6.00 - 14.00 / 14.00-22.00 << >> 1600€ / maand
+
klusjes voor en na << >> 300€ / maand

Dus, een kleine 2000€ / maand
 
Kleine 100.000 euro verdien ik wel..













maar krijgen ho maar!!!
 
Iedereen op dbb verdient 5000 euro netto, heeft een iq van 150, is MMA expert die kimbo in elkaar heeft geslagen, en heeft een droomfysiek.


:eyes:
 
Ik dacht dat de lening zonder rente was, als je je studie binnen de 'zoveel' jaar had gehaald met voldoende punten enzo?
Natuurlijk weet ik er geen donderstraal vanaf, studeren is voor homo's.

Dat zeggen alleen mensen die nog te dom zijn om te schijten. :roflol:
 
Iedereen op dbb verdient 5000 euro netto, heeft een iq van 150, is MMA expert die kimbo in elkaar heeft geslagen, en heeft een droomfysiek.


:eyes:

haha, ze hebben niet alleen praatjes met de monstergewichten die ze zogenaamd pakken maar ook met andere dingen.
 
Iedereen op dbb verdient 5000 euro netto, heeft een iq van 150, is MMA expert die kimbo in elkaar heeft geslagen, en heeft een droomfysiek.


:eyes:


Welk gedeelte van deze peiling vind je te ingewikkeld?

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Iedereen op dbb verdient 5000 euro netto, heeft een iq van 150, is MMA expert die kimbo in elkaar heeft geslagen, en heeft een droomfysiek.


:eyes:

Je vergeet de average 23 cm cock en de 180 raw bench.
 
2000+
 
Laatst bewerkt:
Neem je alles zo letterlijk, mijn beste?

"Zuig m'n lul"

Klaaswitz: Ok is goed doe ik.


Ik snap best dat ik het niet letterlijk moet nemen maar zelfs figuurlijk slaat het eigenlijk nergens op daar er volgens mij redelijk realistische inkomens worden opgegeven. Weerspiegelt redelijk goed een doorsnede van de Nederlandse bevolking tussen de 18 en 40 jaar oud zo grofweg ingeschat..
 
Ik snap best dat ik het niet letterlijk moet nemen maar zelfs figuurlijk slaat het eigenlijk nergens op daar er volgens mij redelijk realistische inkomens worden opgegeven. Weerspiegeld redelijk goed een doorsnede af van de Nederlandse bevolking tussen de 18 en 40 jaar oud..

Lees eens het "heb jij een iq van 160" topic, dan snap je wel wat ik bedoel.:D
 
Lees eens het "heb jij een iq van 160" topic, dan snap je wel wat ik bedoel.:D


Mwah nee dank je, ieder IQ gerelateerde discussie op welk forum dan ook verloopt hetzelfde, uiteindelijk heeft niemand een idee wat intelligentie precies is, wat een iq test werkelijk meet, en wordt er volop gespammed door allerlei figuren die de behoefte hebben te vertellen wat ze wel niet gescoord hebben op allerlei malafide internettestjes waar ze ook nog even fijntjes voor betaald hebben ook. Waarschijnlijk is dat de echte test, op het moment dat je geld over heb gemaakt naar zo'n site zak je voor de test en ben je te stom om te schijten.
 
Mwah nee dank je, ieder IQ gerelateerde discussie op welk forum dan ook verloopt hetzelfde, uiteindelijk heeft niemand een idee wat intelligentie precies is, wat een iq test werkelijk meet, en wordt er volop gespammed door allerlei figuren die de behoefte hebben te vertellen wat ze wel niet gescoord hebben op allerlei malafide internettestjes waar ze ook nog even fijntjes voor betaald hebben ook. Waarschijnlijk is dat de echte test, op het moment dat je geld over heb gemaakt naar zo'n site zak je voor de test en ben je te stom om te schijten.

hehe reltopic!

nou voel ik me wel persoonlijk aangesproken. Nieuwsgierigheid is niks om je voor te schamen!

en zoals ik al zei, IQ zegt mij niet zoveel, capaciteitentest vind ik stukken belangrijker!

dit gaat nu allemaal nergens meer over
 
Back
Naar boven