AndroidHealthClinic

Hoeveel vetmassa verliezen zonder spierverlies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Feem wat bedoel je met trickster? :)
 
Feem ik vind je site trouwens best goed gemaakt hoor, zeker naar marketing toe. Oogt professioneel. Spreekt zeker veel beginners aan denk ik.
 
Feem wat bedoel je met trickster? :)
Tricking, maar dan ben jij dus nog niet ontmaskert.

Mijn site gaat waarschijnlijk volgende week offline. Volgens mij in 2013 gemaakt en daarna niet meer onderhouden. Toentertijd inderdaad gericht op de beginnende ondernemers en met resultaat :)

Zal later een pm aanmaken, want we gaan off topic.
 
Haha, volgens mij ben ik ontmaskert:eek:

Maar als ik naar de bouw van Saik kijk moet jij de grootste bb’er van de ICT-academie zijn en Chrash de beste trickster?

Snel op je teentjes getrapt :p
 
Kees?
 
  • Like
Waarderingen: Feem
Oke was in ieder geval niet lullig bedoelt. Tom?
:)
Tja, als je Tom niet bent zou ik echt niet weten wie ik ken die nu zo groot is geworden. Marnix, Angelo of Angel zijn de enige namen die nog naar boven komen.
Stuur me even een PM. Begin nu wel nieuwsgierig te worden.
 
:)
Tja, als je Tom niet bent zou ik echt niet weten wie ik ken die nu zo groot is geworden. Marnix, Angelo of Angel zijn de enige namen die nog naar boven komen.
Stuur me even een PM. Begin nu wel nieuwsgierig te worden.

nu snap ik je reactie pas, nee wij kennen elkaar niet :D
 
nu snap ik je reactie pas, nee wij kennen elkaar niet :D
Hmmm, we kennen elkaar niet, maar kent wel mijn derde naam :bang: Dat is niet iets wat je zomaar online kan vinden.
Ben je via via familie van mij?
 
Hmmm, we kennen elkaar niet, maar kent wel mijn derde naam :bang: Dat is niet iets wat je zomaar online kan vinden.
Ben je via via familie van mij?

We zijn allemaal broeders en zusters.
 
Na wat opheldering snap ik deze situatie.

Ik heet inderdaad Evert, maar was niet mijn site aan het promoten. Deze Evert is in Nigeria geboren en heeft geen zonnebank nodig voor een tintje ;) Ken die hele berkelaar niet en hij mocht willen dat hij op mij leek.
Camelus en chrash moet toegeven dat ik zwaar gepunked ben, ook al was dat niet jullie bedoeling:roflol:
 
Na wat opheldering snap ik deze situatie.

Ik heet inderdaad Evert, maar was niet mijn site aan het promoten. Deze Evert is in Nigeria geboren en heeft geen zonnebank nodig voor een tintje ;) Ken die hele berkelaar niet en hij mocht willen dat hij op mij leek.
Camelus en chrash moet toegeven dat ik zwaar gepunked ben, ook al was dat niet jullie bedoeling:roflol:

Wat een toeval.
 
post removed
 
Laatst bewerkt:
Lees ook het volgend artikel eens. Wordt uitgelegd hoeveel vet je maximaal per dag kan verliezen. In theorie zou je dus kunnen berekenen hoeveel vet en hoeveel vocht/andere stoffen je verloren bent.

https://www.evertberkelaar.nl/afvallen/hoe-snel-kan-je-je-vet-kwijt-raken/

Goed diepgaand artikel, ik ga me er zo even extra in verdiepen.

Nog een vraag, ik heb best veel extreem gebulkt en was opgelucht omdat ik éindelijk minder kon eten. Nu zit ik alsnog op 3500kcal en heb eigenlijk nog steeds geen hongergevoel, denken jullie dat dit nog gaat komen? Moet er echt nog niet aan denken om weer te gaan bulken maar zit toch al n week of 10 in ‘n deficit. :rolleyes:

Bedankt voor de complimentjes en tips! Ik zal aan t einde van de cut nog wat foto’s posten.
 
Goed diepgaand artikel, ik ga me er zo even extra in verdiepen.

Nog een vraag, ik heb best veel extreem gebulkt en was opgelucht omdat ik éindelijk minder kon eten. Nu zit ik alsnog op 3500kcal en heb eigenlijk nog steeds geen hongergevoel, denken jullie dat dit nog gaat komen? Moet er echt nog niet aan denken om weer te gaan bulken maar zit toch al n week of 10 in ‘n deficit. :rolleyes:

Bedankt voor de complimentjes en tips! Ik zal aan t einde van de cut nog wat foto’s posten.
Denk niet dat het wel of niet hebben van een hongergevoel een goede maatstaaf is. Als je besloten hebt minder koolhydraten te eten, maar meer eiwitten kan dat de oorzaak zijn. Eiwitten en vetten verzadigen beter dan koolhydraten.

Houd vooral in gedachten dat als je een paar dagen geen/meer koolhydraten eet zomaar 2 kilo kan aankomen of afvallen. En verwacht steeds minder snel af te vallen, zodra je VP zakt. Ga je op dezelfde snelheid door dan zal je VVM (vet vrije massa) inleveren. Eiwitten worden niet opgeslagen door de lichaam dus zorg voor een constante stroom van eiwitten.

Succes verder. Denk dat we over een jaartje mooie resultaten bij je gaan zien.
 
Pieter318
Hongergevoel is heel persoonlijk. Sommige mensen hebben een vol gevoel bij 2000kcal of minder per dag, sommige hebben nog honger bij 5000+kcal. Daarom is het beter om op je kcal te letten en je progressie te volgen met de weegschaal en je vetpercentage. Het kan dus goed dat je op 3500kcal geen honger blijft hebben. Maar zolang je vet verliest tijdens het cutten ben je gewoon goed bezig, en zo te zien weet je behoorlijk goed wat je doet.
 
Ik snap heel goed dat t draait om de feitjes (caloric deficit of surplus) en niet om het gevoel. Het is meer dat ik hoop dat het hongergevoel snel terug komt omdat ik die force feeding niet makkelijk vond tijdens het aankomen. Met goede trek zou ik n stuk positiever m’n bulk ingaan straks.

Misschien komt het nog naarmate ik verder in m’n cut zit, ik zal over twee weken n update plaatsen.
 
Back
Naar boven