XXL Nutrition

Hoeveel water (of iets anders) in whey shake?

Bezoekers in dit topic

Revon

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2006
Berichten
36
Waardering
0
Ik weet dus niet hoeveel water normaal is voor de shake. Want de één zegt tegen mij 150ml en de ander weer 500ml??? Ik wil 30gr.whey en 30gr.dextrose na de training gebruiken.

Greetz,
Revon
 
Zolang het allemaal goed oplost, kun je net zoveel water zetten als je zelf wil. Maar liever teveel dan te weinig, want water drinken rondom je training is sowieso goed.
 
ik wou net zeggen, wat maakt het uit hoeveel water je erbij doet. Als je dat spul maar binnenkrijgt. Maar niet gaan overdrijven natuurlijk
 
niet te weinig

wat ik meestal doe is het gewoon in een shakebeker stoppen, deze bijna helemaal vullen zodat ie ook nog lekker kan schudden.
 
ik gebruik 25 GR eiwit op 300ml melk of water dit is mijn aangeraden.
 
ze lullen allemaal van 250 ml per zoveel gramofzo, **** t, als t maar goed mengt en er geen residu overblijft zit t wel goed.
 
30 gram plus whey plus 30 gram dextrose en 250 ml is niet al te lekker.. dus ik zou gewoon 750 ml water doen.
 
je moet toch altijd melk bij je shake doen ipv water?
 
Eh..nee. Ik neem het altijd met water. Je kan het ook met koffie nemen als je wilt
 
nam vroeger ook steeds mn whey shake met melk tot ik paar maand terug s geprobeerd had met water, sindsdien ALTIJD met water , valt goe mee v smaak en tja ik doe het beslist voor de veel snellere opname .
 
thijsiepee zei:
je moet toch altijd melk bij je shake doen ipv water?

niet als je dextrose erbij gebruikt..

melk(lactose) zorgt voor een langzame werking.
 
joffria zei:
30 gram plus whey plus 30 gram dextrose en 250 ml is niet al te lekker.. dus ik zou gewoon 750 ml water doen.

Jah, precies wat ik al dacht.. Het is dus beter om best veel water erbij te gebruiken. Ik kijk nog wel ff hoeveel het precies wordt maar ik denk toch 0,5l of meer.

Trouwens, misschien een stomme vraag, maar is er een kans dat je je whey weer eruit kan pissen?? Ik drink namelijk voor, tijdens en na mijn training veel water en als ik daarna nog een whey shake neem, dan weet ik zeker dat ik na die shake zeker 2 of 3 keer naar de wc zal moeten gaan. Kan ik die eiwitten zo 'kwijtraken'?
 
Beetje water, goed schudden, 30 gram dextro en 30 gram whey kan je ook wel oplossen in 150 ml water als je wil, als je maar hard genoeg schudt.
 
Back
Naar boven