AndroidHealthClinic

hoeveelheden!!!

Bezoekers in dit topic

beachman

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
288
Waardering
0
hoi
mijn vraag is wat is het verschil of je nu 250 mg test zet per week of 750 mg!!
is het zo hoe meer je zet hoe harder je groeit of wat?
of merk je hier niet heel veel van??
 
probeer het zou ik zegen
 
heb ik niks aan wil weten wat verschil is
 
Begin laag met zetten.
Als je al een kuur verlegen hebt, bijvoorbeeld je hebt al op 750 mg test in de week gezeten.
Moet je bij de volgende kuur vaak hoger gaan doseren om hetzelfde resultaat als vorige x te bereiken
of het is zo dat je al een tijd niet gejuiced hebt, dan kun je ook laag beginnen. Meer is niet altijd beter.
 
Er is geen verschil ligt eraan wat je receptoren opnemen.
 
Meer is niet altijd beter.
Indien je het eerst kuurt, dan volstaat 250mg prima.
Heb je een kuurverleden, dan mag/kan je rustig verhogen, maar vergeet niet dat dan de sides ook groter worden.
 
het verschil is is heel makkelijk....250mg is 1ml en 750 is 3ml.....
of 750-250=500 dat is het andere verschil....hahaha

Nee nu ff serieus...het ligt 100% aanje zelf, ik zou voor de eerste keer niet zoveel nemen...je zou een beetje griepachtig kunnen voellen.
 
het verschil is is heel makkelijk....250mg is 1ml en 750 is 3ml.....
of 750-250=500 dat is het andere verschil....hahaha

Nee nu ff serieus...het ligt 100% aanje zelf, ik zou voor de eerste keer niet zoveel nemen...je zou een beetje griepachtig kunnen voellen.

ok heb in mijn 2 de kuur al keer verhoog na 500 en 400 mg
en in mijn derde kuur nu dus zit ik gewoon weer op 250 en 200
dus maakt niet veel uit zoals ik jullie hoor zeggen
 
Je hebt dus al een keer gekuurd met test/deca op 500/400mg. En nu kuur je met test/deca op 250/200mg.

De vragen zijn: hoe lang is het geleden dat je je 2e kuur hebt afgerond? Wat zijn je stat's?
 
je zit al van 2005 in de anabolensectie en nu kom je met die vragen af?
vaag ...
 
Je hebt dus al een keer gekuurd met test/deca op 500/400mg. En nu kuur je met test/deca op 250/200mg.

De vragen zijn: hoe lang is het geleden dat je je 2e kuur hebt afgerond? Wat zijn je stat's?

zie stats in mijn berichten rood gevinkt
 
ja je stats en hoelang is dat geleden dat je gekuurt hebt.
 
250/200 zal altijd wel zen werk doen, zeker als je bevoorbeeld met je vorige kuren niet 100% op je eten lette en je training best nog wel wat bijgeschroefd kon worden.
 
Meer is niet altijd beter.

bullshit.

meer is niet gezonder. meer is zeker wel meer spiergroei.
ik merk wel degelijk of ik test op 1000mg of op 2500mg ew zet (niet aan te raden voor noobs btw :D)

-rodge
 
bullshit.

meer is niet gezonder. meer is zeker wel meer spiergroei.
ik merk wel degelijk of ik test op 1000mg of op 2500mg ew zet (niet aan te raden voor noobs btw :D)

-rodge


wat merk je dan?

1gram of 2.5 gram kan volgens mij weing uitmaken in de gains die je gaat maken dan. met 2.5 gram zal je wat meer vocht vasthouden misschien.

men mening he ;)
 
bullshit.

meer is niet gezonder. meer is zeker wel meer spiergroei.
ik merk wel degelijk of ik test op 1000mg of op 2500mg ew zet (niet aan te raden voor noobs btw :D)

-rodge

wat gast ik dacht dat 750 al veel was zet je echt zoveel???
 
wat gast ik dacht dat 750 al veel was zet je echt zoveel???

Iets wat ervaren langgebruiker doet moet jij niet doen als je nu niet eens weet of je 250mg of 750 mg moet zetten.


500mg is ook een optie.;)
 
Back
Naar boven