Fitness Seller

hoeveelheden!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De optimale hoeveelheid als je kijkt naar marginale meerwaarde zit tussen de 400-600mg per week bij de meerderheid van de mensen. Vanaf boven de 600mg zakt de marginale meerwaarde sterk.

Dus een eerste kuur zou altijd tussen die 2 grenzen moeten zitten om optimaal effect te hebben. Compleet onderdrukt ben je toch na 10 weken exogene testosteron(buiten een uitzondering), ook bij 250mg, dus herstel is quasi identiek...
 
Iets wat ervaren langgebruiker doet moet jij niet doen als je nu niet eens weet of je 250mg of 750 mg moet zetten.


500mg is ook een optie.;)

dat weet ik wel mijn vraag was wat verschil was ik zou dat toch niet doen 1000 mg maar wil gewoon weten wat resultaat dan is met meer
 
tuurlijk als je echt wilt knallen moet je gewoon meer zetten.
 
Er word door sommigen beweerd dat bij verhoogde doseringen bepaalde stoffen beter werking vertonen door niet androgeen receptor gemedieerde werking.
Dwz een kleine meerwaarde die je met kleine hoeveelheden niet hebt. Natuurlijk zul je(volgens mij) bij een dosering van bijvoorbeeld 200mg een minder effect hebben omdat je bloedwaarden lager zijn, en "minder" receptoren zullen aangesproken worden(kan mij vergissen natuurlijk).

Experimenteer een beetje en luister gewoon naar je lichaam.

Succes.

Asclepios
 
Klein stukje van iets wat ik vond op pubmet. Met grotere hoeveelheden zul je niet evenredig meer groeien. Dus als je van 250mg test e 5kg wint zul je van 500mg niet 10kg winnen (fictief voorbeeld). De hoeveelheid is overgens wel bepaalend voor de groei.

Am J Physiol Endocrinol Metab. 2001 Dec;281(6):E1172-81
testosteron dose-response relationships in healthy young men.

125 mg/week = +3.4 kg of LBM ---> 3.4/125 = 0.0272
300 mg/week = +5.2 kg of LBM ---> 5.2/300 = 0.0173
600 mg/week = +7.9 kg of LBM ---> 7.9/600 = 0.0131
 
Back
Naar boven