MuscleMeat

hoeveelheid cell-tech

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
Yoooo allemaal.
Ik ben hier nu al een tijdje geregistreerd en heb hier al zeer veel gelezen en geleerd dankzij deze site.
ik train nu ongeveer 9 maanden maar heb me de eerste maanden vooral bezig gehouden om zoveel mogelijk af te vallen.
Ik was echt wel vet en ben daarom veel cardio gaan doen en ook veel getraind natuurlijk :-).
ik woog 112 kg toen ik begon en weeg er nu 82( waar ik best wel tevreden mee ben) ik let de laatste 5/6 maanden ook heel fel op men voeding, doe ook minder cardio de laatste maand en zorg ook dat ik voldoende rust had. Vorige maand heb ik dan ook men eerste suplement gekocht (whey-protein van maximize) en daar maak ik me nu dagelijks na de training een shake van 35grwhey+een 50gr dextrose + magere melk!
En nu heb ik dan vandaag cell tech gekocht want een vriend van me kon me dit goedkoop bezorgen en kwil het wel eens proberen! Nu heb ik al veel gelezen dat jullie zeggen dat ik niet de hoeveelheden moet nemen wat er op staat (want daar word je toch maar vet van) maar hoe moet ik het dan wel nemen ? wanneer en hoeveel ?
ps. als jullie me nog wat nuttige tips kunnen geven die zijn ALTIJD welkom ivm fitnis of suplementen die jullie aanraden ofzo !
ik heb al zeer veel te danken en deze site en kvind em echt SUPER !!!!!!! ik zit er echt elke dag bijna al men tijd die ik over heb hierop om jullie tips en gerechten enzo te lezen ! echt super goed werk blijven doordoen zo :thumbup:
ps is dit voedingsschema goed of is dit echt te weinig ?
07:30 - groot bord havermout
09.30 - stuk fruit (meestal appel,peer of banaan)
11.00 - sneetje bruin brood dik besmeerd met kwark
12.00 - 2sneden brood met blikje tonijn op eigen nat (200gram)
tussen 12.30 en 15.00
nog een stuk fruit of een sneetje brood met kwark (dik besmeerd)
15.00
ofwel een stuk fruit ofwel die boteham met kwark :)
17.00- klein bordje brinta
18.15 trainen
dadelijk na training men shake
en maximum een uur erna weer 2 sneden brood met ofwel kip, ofwel tonijn ofwel kalkoen of struisvogel ofzo ...
ik drink ook nog ongveer 3 liter water per dag.
 
De juiste dosis is 100gr. Postworkout. Hierin zit 75gr carbs, vandaar dat je zeker niet veel lager moet gaan zitten. Het zou wetenschappelijk bewezen zijn dat je met 75gr de beste resultaten zou hebben.

Mare, wat is je doel nu precies? Nog steeds cutten?
 
nee!
kwil niet meer cutten maar heb een beetje schrik dat als ik te veel ga eten ik weer zo vet ga worden !
dus maar wil eigenlijk bijkomen in spiermassa nu
 
Als je hard traind...en goed schoon eet wordt je echt niet zomaar vet dude. Daar heb je wel wat meer voor nodig.
 
Back
Naar boven