XXL Nutrition

Hoeveelheid eiwitten => ENQUÊTE (1 bezoeker)

Hoeveel gram eiwit per kilo lichaamsgewicht eet u per dag?


  • Totaal stemmers
    85
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

kiki84

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
750
Waardering
11
Naar aanleiding van het mooie artikel van Shutterspeed ben ik eigenlijk vrij benieuwd naar hoeveel gram eiwitten jullie (ongeveer) per dag naar binnen werken...Vandaar deze enquête! Aanvullingen van de hoeveelheid koolhydraten en vetten mag je uiteraard altijd ook toevoegen in een post!
Ben benieuwd...
 
Eventuele eiwitsupplementen dienen mee in rekening genomen te worden bij de enquête (dus wat je haalt uit voedsel van eiwitten + de eventuele supplementen)
 
60-70 gram nog steeds, ik leef ook nog steeds. Overigens wel experimenteel, wil het weer wat opvoeren de komende tijd maar daarmee blijf ik nog steeds onder de 1.33 per Kg lichaamsgewicht.
 
Meer dan 3. Ik vind het wel belachelijk kleine marges. Je had beter gedaan:
tussen 1 en 2
tussen 2 en 3
tussen 3 en 4
meer dan 4
 
2.2 - 3 maar wil wel wat lager gaan zitten, krijg echt gigantisch veel puisten nu.
 
1.8 a 2 hou ik zelf aan.
ene dag minder, andere dag wat meer.
 
opgekrikt naar 2.2-3
daarbij gebruik ik slechts 1 proteineshake per dag
 
3-3.5gr/kg VVM (dus niet per kg lichaamsgewicht)
 
60-70 gram nog steeds, ik leef ook nog steeds. Overigens wel experimenteel, wil het weer wat opvoeren de komende tijd maar daarmee blijf ik nog steeds onder de 1.33 per Kg lichaamsgewicht.


70 gram ? en met 1,33 gram/kg ? ... wat ben je 50 kilo ofzo dan ?


Ik gebruik ongeveer 210-230 gram (inclusief incomplete eiwitten uit groente en brood)
 
momenteel > 4 gr. per kg. lichaamsgewicht (cutmodus)
 
Ik denk ik ook een;

2.2-3 gram per lichaamskilo ( geen vetvrije massa, eigelijk moet dat wel ja... )

Tel ik; alles bij elkaar op ( shakes,eten,drinken alles )

De ene dag wel ietwat meer als de andere. Maar ik mot mijn eten weer eens gaan optimaliseren.

Zit in bulk '' modus ''
 
Ik tel ze niet echt maar in ieder geval ruim men gewicht*5
 
Net iets meer dan 3 gram per kg lichaamsgewicht, is ongeveer 20% van mijn totale Kcals inname.
 
Ik nam in de bulk 30% van m'n totale kcal. aan eiwitten.
Ik ga er bij de volgende bulk es mee experimenteren.:)
 
Ik nam in de bulk 30% van m'n totale kcal. aan eiwitten.
Ik ga er bij de volgende bulk es mee experimenteren.:)



30% van je calorie inname zegt me eigenlijk niet veel zonder teweten hoeveel calorien je binnen krijg bij welk VVM

BV bulken op 4000Kcal bij een VVM van .... geeft uitkomst als bulken op 3000Kcal bij eenzelfde VVM
 
Back
Naar boven