MuscleMeat

Hoeveelheid sets(volume) voor mensen die AAS gebruiken. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.721
Waardering
15.470
Heeft iemand artikelen over hoeveel je volume moet draaien als gebruiker voor maximale input/output ratio? Heb het dan gewoon over een split schema dus een spiergroep 1x per week op zijn klote geven. Ja ik weet dat het per lichaam verschilt maar er zijn ofc wel onderzoeken.

Ik vind liev.
 
Huh kuur jij?
 
Huh, draai jij split schema? :windup:
 
Onderzoeken zijn leuk maar in bodybuilding heb je meer baat bij empirische bevindingen
 
Eej Sven hoor je dat je doet aan bodybuilding
 
Goed topic
 
Ik zou geen aas gebruiken. Je voelt je de man en vervolgens weer een wijf. Ik wil het wel weer eens doen maar accepteer de consequenties niet.
 
Alle bekende internet schema's zijn bedoelt voor blasts :o
 
je moet ook nooit off gaan.
Ik wil later graag kinderen. Wanneer ik hiermee doorga loop ik risico en dat is juist iets wat ik niet wil.
 
Ik wil later graag kinderen. Wanneer ik hiermee doorga loop ik risico en dat is juist iets wat ik niet wil.

Altijd HCG mee laten lopen en anders Dave Palumbo zijn pregnancy protocol.
 
Ik denk dat DC Training een methode is waarbij met maar 3x p/w trainen en weinig werksets maximale output kan genereren.
 
Voor aas gebruikers is er geen onderzoek hier na voor zover ik mij kan herinneren. Eric helms heeft er wel een podcast over gemaakt misschien beantwoord dat iets van je vraag.

 
Heeft iemand artikelen over hoeveel je volume moet draaien als gebruiker voor maximale input/output ratio? Heb het dan gewoon over een split schema dus een spiergroep 1x per week op zijn klote geven. Ja ik weet dat het per lichaam verschilt maar er zijn ofc wel onderzoeken.

Ik vind liev.
Zijn precies 0 onderzoeken naar.
 
Back
Naar boven