AndroidHealthClinic

Hoeveelheid test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rijstepap

Novice
Lid geworden
14 feb 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
95kg
Hoi,

Binnenkort wil ik weer een kuur doen. Test e met mast e en tren a.
Tren neem ik in microdosis erbij om te kijken wat dit doet, hiermee hoop ik toch wat voordeel van de tren te krijgen zonder dat ik bijwerkingen zal ervaren.

Test e 500mg per week
Mast e 200mg per week
Tren a 15mg per dag, 105mg per week dus
Hcg 2x 500iu per week

Nu twijfel ik of ik de test wel op 500 moet doen, is 375 niet genoeg? Ik wil een lichte recomp/cleanbulk doen voor zo'n 10/12 weken.

Alvast bedankt
 
De bijwerkingen komen later wel.
 
Je gaat elke dag 15 mg zetten?

Ik denk dat je nauwelijks iets gaat merken van de tren.

Of 375 test genoeg is? Ik weet niets van je kuurverleden en ik weet niet hoe je shape is..
 
Het verschil van 125mg test ga je niet merken.

En als je trenbolone wil proberen, doe dan 3x per week 50mg acetate. 150mg wekelijks is een goede en voorzichtige dosering om mee te beginnen en mocht het niet goed gaan is het snel weer uit je systeem. Ik weet niet hoe je bij het idee bent gekomen om 15mg dagelijks te zetten, maar het slaat nergens op. Doe gewoon wat iedereen doet en probeer niet het wiel opnieuw uit te vinden.
 
Het verschil van 125mg test ga je niet merken.

En als je trenbolone wil proberen, doe dan 3x per week 50mg acetate. 150mg wekelijks is een goede en voorzichtige dosering om mee te beginnen en mocht het niet goed gaan is het snel weer uit je systeem. Ik weet niet hoe je bij het idee bent gekomen om 15mg dagelijks te zetten, maar het slaat nergens op. Doe gewoon wat iedereen doet en probeer niet het wiel opnieuw uit te vinden.
Tren ace zet je best toch ed voor de beste bloedwaarden? Als ik 20mg per dag zet kom ik aardig aan die 150 die jij vermeldt.
Het is niet dat ik het wiel opnieuw uit probeer te vinden, meer dat ik gains wil maken op een zo laag mogelijke dosering en die dosering probeer ik te vinden.
 
Tren ace zet je best toch ed voor de beste bloedwaarden? Als ik 20mg per dag zet kom ik aardig aan die 150 die jij vermeldt.
Het is niet dat ik het wiel opnieuw uit probeer te vinden, meer dat ik gains wil maken op een zo laag mogelijke dosering en die dosering probeer ik te vinden.

Tja dan kan je elke steroid wel ed zetten..
Zou gewoon eod aanhouden
100-150 tren ace is meer dan zat idd
 
Tren ace zet je best toch ed voor de beste bloedwaarden? Als ik 20mg per dag zet kom ik aardig aan die 150 die jij vermeldt.
Het is niet dat ik het wiel opnieuw uit probeer te vinden, meer dat ik gains wil maken op een zo laag mogelijke dosering en die dosering probeer ik te vinden.

Wat is je kuurverleden?

Waarom zet je de test en mast dan ook niet ed?
 
Tren ace zet je best toch ed voor de beste bloedwaarden? Als ik 20mg per dag zet kom ik aardig aan die 150 die jij vermeldt.
Het is niet dat ik het wiel opnieuw uit probeer te vinden, meer dat ik gains wil maken op een zo laag mogelijke dosering en die dosering probeer ik te vinden.
3x per week kan prima, tren-e is voor de meeste mensen meer sides nog en je zit er langer aan vast.

3x50mg tren-a ga je wel merken als die real is.

Edit:

Nvm je zet ook a niet gelezen zo snel.
 
Wat is je kuurverleden?

Waarom zet je de test en mast dan ook niet ed?
Ik probeer jou pb te sturen maar lukt niet, hier m'n shape plaatsen doe ik niet ivm herkenbaarheid
 
Ik probeer jou pb te sturen maar lukt niet, hier m'n shape plaatsen doe ik niet ivm herkenbaarheid

Verstandig. Je werkgever zal vast heel de dag het internet afstruinen naar iemand die zich Rijstepap noemt en een of andere vage spreuk op zijn arm heeft getatoeëerd die overeenkomt met die van jou.
 
Back
Naar boven