Fitness Seller

hoeveelheid urine per keer?

Bezoekers in dit topic

hebben jullie ook dat als je in de ochtend opstaat met een ochtendboner, enje moet ****ing nodig plassen dat het niet lukt omdat je een stijve hebt?

Dan stel ik me gwn in bad en begin te pissen
 
dat kan niet man doet zeer

ge moet is proberen met de onderkant van ne koude lepel op uwen eikel te meppen. dan zakt hij wel.:D
 
wtf man ikga mijn beste vriend niet mishandelen
 
hebben jullie ook dat als je in de ochtend opstaat met een ochtendboner, enje moet ****ing nodig plassen dat het niet lukt omdat je een stijve hebt?
schuin naar voren leunen, tegen de muur achter de wc!:P
 
als het echt erg is plas ik zo.

vy2hvn.jpg
 
Maar lieve skinnie, sinds wanneer hebben ze toiletten op het kranten-depo?
 
Zet om 7uur wekker en sta dan meteen op, dan heb ik geen last een booner man.. gewoon niet blijven liggen maar meteen actie.
 
Zet om 7uur wekker en sta dan meteen op, dan heb ik geen last een booner man.. gewoon niet blijven liggen maar meteen actie.
ik word juist wakker met een boner, en die gaat dan weg als ik blijf liggen!
this is weird!!!
 
hoevaak plas jij per dag
 
Minder boekjes lezen :)

Maar goed, sinds ik alles uit boekjes haal en geen uitzonderingen toelaat, maak ik de gains van m'n leven!

Onderzoeksresultaten van het UMC Nijmegen, geen boekjes :o .
 
ik word juist wakker met een boner, en die gaat dan weg als ik blijf liggen!
this is weird!!!

dus als jij slaapt heb je een booner? hehehe

ik wordt gewoon uit me slaap gewekt door dat shitgepiep dan moet ik opstaan omdat ik me wekker aan het plafon heb zitten. Als ik m uit moet zetten ben ik al intensief bezig daarna meteen onder de douche en pissen heheheeh
 
Lol @ eigen pis drinken.
 
hebben jullie ook dat als je in de ochtend opstaat met een ochtendboner, enje moet ****ing nodig plassen dat het niet lukt omdat je een stijve hebt?
Ooit biologie gehad? Misschien dat het te maken heeft met zwellichamen die een urinebuis dichtdrukken? Gokje maar hoor.

OT: Ben stiekem ook nieuwsgierig hoeveel pis er bij mij uit komt bij een goede beurt:D.
 
Skinnie werkt voor een baas?

Grandpa i am ..
 
Back
Naar boven