XXL Nutrition

hoeveelheid winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oldschoolBB

Novice
Lid geworden
12 mei 2020
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
ik had een vraag waarvan ik zelf op internet niet echt duidelijkheid kon krijgen. ik ben dit jaar begonnen met winstrol. rustig opgebouwd, eerste dag 1 capsule, tweede dag 2 en derde dag 3 tabletten. vanaf dag 3 heb ik een kuur van 4 weken gedaan. na 4 weken rust heb ik weer een winstrol kuur gedaan met 4 capsules per dag. ik wil nu over 2 weken mijn laatste winstrol kuur in gaan met 50mg per dag. ik wil hierbij een goede leverbescherming en na- kuur. kan iemand mij vertellen wat en hoe te gebruiken? na deze kuur stop ik met droogtrainen en ga ik vol in de bulk. maar hierbij wil ik anavar gebruiken, met welke hoeveelheid anavar zal ik starten na 3 winstrol kuuren? en welke leverbescherming en na- kuur zijn daar weer het beste voor.

mvg,
oldschoolBB
 
Stop ermee en lees je wat beter in voor je aan de anabolen gaat. Dit slaat helemaal op niks en hier is geen zinnig antwoord op te geven.
 
hoe bedoelt u? ik sta open voor alle kritiek. wat doe ik fout? en wat zou ik moeten doen?
 
Je gelooft het toch bijna niet. Stop toch met die onzin. Bulken doe je met voeding. Cutten ook. Beide is achterhaald, net aas.
 
ik heb eetschema's maar als ik ga bulken met winstrol dan heeft dat weinig zin
 
hoe bedoelt u? ik sta open voor alle kritiek. wat doe ik fout? en wat zou ik moeten doen?
Te veel oral kuren achter elkaar zonder ertussenin te herstellen. Zeer slecht voor je lipiden (cholesterol) en je lever krijgt ook een opdoffer (al word dit 2de wel een beetje overdreven naar mijn mening). Als je 1injectkuur test had gedaan had je betere resultaten met minder gevolgen voor je algemene gezondheid.
oral only kuren kan je beter achterwege laten. Als je dit toch wilt doen beter ook maar 1 keer per jaar
 
ik heb mijn eerste kuur van 4 weken gehad toen 4 weken rust toen weer 4weken kuur en nu zit ik op 4 weken rust.
mij is verteld dat oral kuren minder gevaarlijk zijn dan spuitkuren.
 
ik heb eetschema's maar als ik ga bulken met winstrol dan heeft dat weinig zin
Op winstrol kan je prima bulken. Op elke steroid kan je zowel bulken en cutten.
Winstrol only geeft alleen slechte resultaten in verhouding met de schadelijkheid.
Als je van plan bent regelmatig te gaan kuren gewoon een basis van test houden. Ken je de bijwerkingen en weet je hoe je ermee om kunt gaan pas andere compounds.
Dit is niet verwijtend bedoeld, ik heb ook wel eens ooit dezelfde (achter gezien domme) fouten gemaakt
 
ik heb mijn eerste kuur van 4 weken gehad toen 4 weken rust toen weer 4weken kuur en nu zit ik op 4 weken rust.
mij is verteld dat oral kuren minder gevaarlijk zijn dan spuitkuren.
Dat is verkeerd. Orals zijn over het algemeen gemethyleerd en worden door de lever afgebroken. Om het heel plat en overdreven simpel te stellen zijn orals even schadelijk als dagelijks Stevige hoeveelheden alcohol te verzetten.
test e inject kan je op lage dosissen je gehele leven zetten, zonder veel schade als het allemaal wat meezit (trt)
 
Gewoon maar verder wat aankloten joh en je gezondheid te grabbel gooien. Lekker bezig. :roflol:
 
Waarom winstrol? Kan je dat eens uitleggen?
 
ik wil hierbij een goede leverbescherming en na- kuur. kan iemand mij vertellen wat en hoe te gebruiken?
TUDCA + NAC. Maar beste is gewoon om geen orals te gebruiken voor jouw doeleinden.

"droogtrainen''. Je kunt het beter noemen: droogeten. Van minder eten word je shredded.

Gewoon die Winstrol houden als je eenmaal ''droog'' bent. Anders gewoon 200 test-e en kcal deficit.
 
ik heb eetschema's maar als ik ga bulken met winstrol dan heeft dat weinig zin
ja klopt man! je kan op winstrol gewoon nog elke dag 10k kcals wegtikken zonder vettig te worden WAT EEN WONDERSPUL IS HET TOCH ZEG. ik denk dat ik mijn tren maar is ga laten vallen voor dit monster middel dat niemand mij dit eerder had kunnen vertellen...
 
Back
Naar boven