Fitness Seller

"Hoeveul" (Brabants) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Hoeveel mg kun je in 1 keer zetten (in de bil).
Op sommige sites staat dat je maximaal 300mg in je bil mag zetten. (ik bedoel dus in 1 spuit en in 1 keer natuurlijk)
 
Originally posted by Marcel36
Hoeveel mg kun je in 1 keer zetten (in de bil).
Op sommige sites staat dat je maximaal 300mg in je bil mag zetten. (ik bedoel dus in 1 spuit en in 1 keer natuurlijk)

Before you ask questions like this, please do some research! Nobody will be able to help you....give us info about yourself, your trainingexperiences and the type of drug your talking about.

ptbyjason
 
oops ik dacht dat dit een Nederlandse site was, kga gauw ff ergens anders kijken ha ha ha ha.
Nou voor degene die de vraag wel (kunnen) willen beantwoorden wil ik nog steeds graag antwoord.
Voor de Engelsman,- wat maakt het nou uit wat ik gebruik, ik wil gewoon weten hoeveel ik tegelijk in die spuit kan knallen!!!
 
Originally posted by Marcel36
oops ik dacht dat dit een Nederlandse site was, kga gauw ff ergens anders kijken ha ha ha ha.
Nou voor degene die de vraag wel (kunnen) willen beantwoorden wil ik nog steeds graag antwoord.
Voor de Engelsman,- wat maakt het nou uit wat ik gebruik, ik wil gewoon weten hoeveel ik tegelijk in die spuit kan knallen!!!

My friend you dont know what your talking about... please be carefull....!!
 
net nog 750 mg testo en 750 mg boldone en 75 mg trenbolone gezet in een keer en er kan nog meer bij :)
 
Zou niet hoger gaan dan 5 ml op een injectie plaats in de bil, en 3 ml in het bovenbeen. Dus elke bil 5 ml, en elk been 3 ml is maximaal 16 ml. En hopelijk hou je dan je beentraining voor het eind van de week :D
 
Originally posted by Big Cat
Zou niet hoger gaan dan 5 ml op een injectie plaats in de bil, en 3 ml in het bovenbeen. Dus elke bil 5 ml, en elk been 3 ml is maximaal 16 ml. En hopelijk hou je dan je beentraining voor het eind van de week :D

dat merk ik met die tren in mijn benen al en dat is maar 1,5 ml per dag

ben blij dat ik kan lopen laat staan benen trainen..:cool:
 
1.5 ml per dag is 10.5 ml per week. Da's een beetje veel voor je bovenbenen.
 
Originally posted by Big Cat
1.5 ml per dag is 10.5 ml per week. Da's een beetje veel voor je bovenbenen.

5ml per kant per week ja moet tedoen zijn zo niet dan toch het zal er toch in moeten :rolleyes:
 
Kun je beter in je gluteus steken ...
 
Ok bedankt mannen, kunnen we die mister Jason is niet ff naar een eo board sturen of zo
 
ptbyjason is wel een aanwinst, alleen jammer dat de taalkwestie in de weg zit.
 
Originally posted by Marcel36
Ok bedankt mannen, kunnen we die mister Jason is niet ff naar een eo board sturen of zo

Dont be like that,.... I was just trying to help you out my friend.

ptbyjason
 
OK mr Jason maar je komt wel een beetje ouwewijverig over, je zegt wat ik NIET moet doen, maar niet wat ik WEL moet doen snap je

No hard feelings??
 
Wel een gedoe als hij alles moet vertalen....

Maar idd welkom.
 
Back
Naar boven