XXL Nutrition

Peiling Hoezo eet ik zoveel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pizdec

Novice
Lid geworden
7 okt 2018
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Ik vind dat ik de laatste 2 maanden echt heel veel eet. Ik ben 16 jaar (stats staan op mn profiel). 7:15 Smorgens eet ik 8 boterhammen, 50 gram havermout en 1 banaan. 10:15 eet ik 6 boterhammen. 12:30 eet ik 6 boterhammen en een appel. Dan rond 16:00 als ik thuis kom eet ik 4 boterhammen. Dan de avondmaal eet ik ook echt bijzonder veel ik heb geen idee hoeveel gram (meestal gewoon vlees met groente en aardappelen, dit variërt). Dan rond 9 uur eet ik 500 gram kwark met noten of een banaan.

Vergeleken met andere schema's is dit echt veel voor een 16 jarige jongen. Komt dit door de puberteit, eet ik nu zoveel? Doe ik iets verkeerd? Misschien eten meenemen en op school opwarmen zoals bloemkool, broccoli, rijst en kip? Of heb ik gewoon een lintworm?

Ik train 3x per week. Ik reis 2 uur en 10 minuten met de trein. Ik fiets 6 minuten naar het station.

Graag zou ik jullie mening horen.
 
Je zit in de groei, je lichaam schreeuwt om voeding.

Flink erbij trainen, dan wordt je buff
Fijn om zo een reactie te horen. Dacht echt dat ik iets verkeerd deed.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Jij hebt de mogelijkheid om op je middelbare school eten op te warmen?
Jep, magnetron kan ik gratis benuttigen. Zit tevens ook op een particuliere school.
 
Ik at vroeger, meisje middelbare school, ook met gemak 16-20 sneetjes brood per dag. :o
Je zal T gewoon nodig hebben!
 
Brood vult toch voor geen meter
 
Kcals tellen, dagelijks wegen en verder kijken.
 
Lekker blijven eten zolang het maar voedzaam en gezond is wat je eet
 
als ik op mijn werk pauze heb eet ik ook zo 10 bruine bollen met beleg met drinken erbij
 
als ik op mijn werk pauze heb eet ik ook zo 10 bruine bollen met beleg met drinken erbij

Dat deed ik ook toen ik nog bij de deka achter de kassa werkte. Ik at er 10 op een dag weg, met eiersalade:D Pakte enkel iets minder goed uit bij mij op de lange termijn:o:piggy:
 
Kcals tellen, dagelijks wegen en verder kijken.
Blijven eten en trainen. Punt.
Jongen is 16 jaar, laat hem er nog wat plezier in hebben ook. Als hij stevig traint en hij eet niet elke dag boterhammen met choco zal hij tegen zijn 18e al een goed lichaam hebben. Als hij later wat serieuzer wilt zijn, laat hem het dan doen.
Dit is natuurlijk mijn mening maar.
 
Blijven eten en trainen. Punt.
Jongen is 16 jaar, laat hem er nog wat plezier in hebben ook. Als hij stevig traint en hij eet niet elke dag boterhammen met choco zal hij tegen zijn 18e al een goed lichaam hebben. Als hij later wat serieuzer wilt zijn, laat hem het dan doen.
Dit is natuurlijk mijn mening maar.
Als iemand met zo'n verhaal hier komt lijkt het mij er op dat hij meer wilt iig.
 
Lekker doorgaan.
 
Back
Naar boven