AndroidHealthClinic

Hoezo, ik heb een iq van een schaap?

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
ZALTBOMMEL - De politie heeft een snelheidsovertreder gearresteerd die verhaal haalde bij een medewerker van het team Verkeershandhaving en hem molesteerde en zelfs met de dood bedreigde.

De bestuurder van die bedrijfsauto, een 46-jarige man uit Dearsum, had kennelijk in de gaten dat hij nabij Zaltbommel geflitst werd, en reed terug naar de radarwagen.

Hij stapte uit de auto en begon de politieman die in de dienstauto zat, uit te schelden en te bedreigen. Vervolgens sloeg de man met zijn hand de portierruit stuk. De politieman kreeg op dat moment in de gaten dat de situatie ging escaleren pakte zijn C2000-portofoon en zag kans nog net kans om de noodknop in te drukken.

De agressieve man pakte de portofoon en gooide die in de berm. Vervolgens vernielde hij de snelheidscamera. De man dreigde de politieman te vermoorden. Die probeerde nog de auto te starten maar de man rukte de sleutel uit het contactslot en gooide die naar buiten.

Een vrouw die bij de man in de auto zat kwam toen naar de man toe om hem te kalmeren. Daarop stapte de man in zijn auto en reed weg. De politieman wist nog wel het kenteken van de auto te noteren.

Haha, wat een kneus, hij was toch geflitst?

:p
 
Gore ***
Hoe durft ie:mad: , de politieman had hem gewoon moeten pepperen
Maarjah dan krijg je weer gezeik van boven he.
Vastgebonden aan handen en voeten heet dat
 
hoezo ik maak het even flink erger?

wat een ei
 
Haha, nee die controle agentjes zijn gewoon te soft voor woorden. Wel stiekem iemand een bon willen uitschrijven maar als het menens wordt is het niks.
Dat hele politie apparaat hier bestaat uit doetjes!
 
RichardV zei:
Haha, nee die controle agentjes zijn gewoon te soft voor woorden. Wel stiekem iemand een bon willen uitschrijven maar als het menens wordt is het niks.
Dat hele politie apparaat hier bestaat uit doetjes!
En dat moet dus veranderen!
 
Wat een sappie!
Ik ken er een hoop van de oude garde (waaronder ook die ouwe van me), maar die hadden die gast allang een dreun voor z'n ei gegeven.
 
Hahaha mijn god, triester moet het toch niet worden. De politie hier in ons land kan nog geen scheet laten zonder dat het verantwoord moet worden. Dat moet hier echt eens gaan veranderen. Dat tuig heeft ook geen enkel respect voor niets en niemand.
 
KaLe zei:
Wat een sappie!
Ik ken er een hoop van de oude garde (waaronder ook die ouwe van me), maar die hadden die gast allang een dreun voor z'n ei gegeven.

En zo hoort het. Als iemand zo dreigen en respectloos is aanpakken!
Ik ben soms 2x zo groot/zwaar als een agent, maar als oom agent iets tegen mijn zegt zal ik dat normaal gesproken opvolgen.
Maar in dit land is het zo dat wanneer er 2 agenten op straat lopen en een groep van 5 aanspreekt er binnen 10 minuten 20 agenten nodig zijn om een meningte van 100 man tegen te houden.
 
gehgehe WTF :D

gewoon een paar ex BBER'S neerzetten ;)
 
Ja ach. Agenten op straat zijn veel meer gewend en hadden hem allang laten liggen. DIe knakkers van verkeershandhaving zijn wel doetjes. Beetje in je auto een boek zitten lezen of lekker liggen slapen. Zo komt hij ook aan wat actie. Vind het wel grappig
 
SiRoj zei:

Tegenwoordig zijn alle flitscamera's digitaal, dus de foto's staan al op de laptop. Mocht het niet digitaal zijn, dan zitten de rolletjes zowieso in een beschermde omgeving.
 
Dat wordt celstraf...
 
Jaja zo liep ik van de week achter 2 agentjes door de stad van net 20..krap 60 kilo elk bij 1.90..geen gezicht echt waar..

:rolleyes:

voelde me gelijk veilig :laugh: :laugh: :laugh:
 
een 46-jarige man uit Dearsum, had kennelijk in de gaten dat hij nabij Zaltbommel

Wat doet iemand uit Dearsum nou ook bij Zaltbommel... daar begint de ellende al met die Friezen die zomaar uit hun reservaat komen ;)
 
pat21 zei:
Ja ach. Agenten op straat zijn veel meer gewend en hadden hem allang laten liggen. DIe knakkers van verkeershandhaving zijn wel doetjes. Beetje in je auto een boek zitten lezen of lekker liggen slapen. Zo komt hij ook aan wat actie. Vind het wel grappig

Klopt, mensen weten het verschil niet tussen straatagenten en de KLPD.
Maar ja, iedereen over een kam scheren is natuurlijk wel zo makkelijk :rolleyes:
 
dutch windmill zei:
Jaja zo liep ik van de week achter 2 agentjes door de stad van net 20..krap 60 kilo elk bij 1.90..geen gezicht echt waar..

:rolleyes:

voelde me gelijk veilig :laugh: :laugh: :laugh:

Fysiek is onzin ja
Je hoeft geen beer te zijn om bij het korps te werken, soms krijg ik hier ook de indruk dat ongetrainde mensen minder zijn ofzo
Bij de politie gaat het om je karakter en uitstraling, met name je overwicht
De politie is een eenheid en opereert ook zo
 
Jizza zei:
Klopt, mensen weten het verschil niet tussen straatagenten en de KLPD.
Maar ja, iedereen over een kam scheren is natuurlijk wel zo makkelijk :rolleyes:

Idd gebeurt hier wel vaker op het board, er wordt maar op los gekankerd zonder enige info over de werkelijke problematiek
De top namelijk
 
Godver, wat had ik een k*tdag laatst. Was echt een graad of 30 buiten, moest ik de hele dag een wc's schrobben in een bejaardenhuis. Ik zweette me helemaal de pleures, en die ouwtjes pissen ook niet echt meer gericht op de pot met die parkinsons handjes. Na 80 van die schijthokken te hebben gepoetst vond ik het weer mooigeweest. Maar helaas, precies op het moment dat ik van plan was om lekker op mijn reet buiten te gaan zitten met een biertje in me hand en een lekker lijntje te leggen belt die vrouw van me op. Of ik haar op wil komen halen omdat haar scooter gejat is. Daar gaat weer een uur.... Vooruit dan maar, ik haar halen (de zon is al bijna verdwenen) en rijd naar huis. Begint mijn vrouw als dank een beetje aan die kloppende knots zuigen in de auto als dank dat ik haar kwam halen. Met het gevolg dat niet meer goed op de weg let. Rijd ik rustig met 80 langs zo'n radarauto. Op het moment dat ik langsrijd zie ik die pik in de auto mij een beetje uitlachen. Dat was de druppel, ik ga dus ff terug en leer die vent ff een lesje.... :D

(ik ben in de slap lul modus vandaag......)
 
Back
Naar boven