Fitness Seller

Hoge Bloeddruk! 1e week in kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
1.452
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Geachte DBB's

ik zit met een probleem

ik had de afgelopen 3 weken zware koppijn steeds.
afgelopen vrijdag toch maar me inject gezet en begonnen met me kuur!

de klachten hielden aan. en besloot me bloeddruk te meten!
nu was deze veelste hoog! terwijl ik maar 6 dagen on ben.

dus ik vermoed dat me bloeddruk al hoog was VOOR me kuur
heb begrepen dat me bloeddruk in deze tijd niet omhoog gegaan kan zijn.



heb morgen een afspraak met de huisarts
wat raden jullie me aan? en zal ik mijn AAS gebruik met de huisarts overleggen?
 
Misschien moet je een AI nemen? Als je bf% te hoog is dan spelen zaken als aromatisatie een grotere rol op de bloeddruk.
 
ik ben nou ook een week on, en heb ook hoge bloeddruk. Schommelt tussen de 180/110 145/100
 
Let je wel goed op je voeding bro? Zouten spelen ook een grote rol en volgens mij eet jij ook aardig wat weg op een dag.

Verder gewoon morgen naar de huisarts gaan, en ook gewoon eerlijk vertellen over de roids.

En wat voor gear gebruikte je ook al weer?
 
Laatst bewerkt:
ik eet bijna zoutvrij!

eet geen brood vlees zonder zout! alleen peper
enigste natrium die ik binnen krijgt zit in me brinta! 250gram per dag. voor de rest ZOUTVRIJ


ik gebruik nu
500 test
50winny
20MG aro EOD
en straks hCG

ik vermoed omdat ik al 3 weken hoofdpijn heb. dat me bloeddruk al te hoog was VOOR me kuur.

heb net me bloeddruk weer gemeten toen was die lager als vanochtend 145/85
vanochtend had ik een meting van 160/110

heb net voor de grap me 1e 3 winny tabs geslikt. kijken of dan me bloeddruk weer omhoog gaat
sta alleen niet te popelen om mijn aas gebruik met mijn arts te delen, omdat die toch gaat zeggen dat ik moet stoppen.
 
tja je gaat wel alles uitsluiten.
 
ja, ben zelf nu ook aan het zoeken/proberen dingen uit te sluiten.

zeg maar wat ik nog meer kan doen als de dingen die ik nu al doe
enigste reden dat ik het niet wil delen met me arts omdat ik denk dat die zegt dat ik moet stoppen
 
heb net voor de grap me 1e 3 winny tabs geslikt. kijken of dan me bloeddruk weer omhoog gaat
sta alleen niet te popelen om mijn aas gebruik met mijn arts te delen, omdat die toch gaat zeggen dat ik moet stoppen.


AAS bij zulke klachten altijd vermelden. De arts heeft geheimhoudingsplicht dus zal het niet rond gaan lopen bazuinen, en om evt medische beslissingen te nemen moet hij gewoonweg dit soort dingen mee in beschouwing kunnen nemen.
Nu zal het wss niet zo'n vaart gaan lopen hiermee,.. maar stel je voor dat hij jou meds voor zou schrijven welke geneutraliseerd worden door je AAS,.. of tegenovergestelde,.. versterkt,..
Bij iets waar AAS totaal niet op van invloed kan zijn als een gebroken bot is dat natuurlijk heel anders,..
 
Misschien met een slechte gezondheid de kuur ingegaan?
 
Heb je een goeie arts?
Vriend van mij had problemen tijdens z'n kuur (bleek achteraf test flu te zijn) en was naar de dokter gegaan.
Die begon vervolgens te schreeuwen tegen hem dat ie moest stoppen en wilde niet eens naar zijn problemen kijken en stuurde hem zo weg.
Mijn ervaring dus: de arts gaat inderdaad zeggen dat je moet stoppen en dat het probleem ligt bij het kuren zonder enig onderzoek. Maargoed heb je een goede arts die je wel wilt helpen dan zou ik het zeker voorleggen
 
daar zat ik ook aan te denken! dat mijn gezondheids problemen van voor me kuur zijn

maar dan ga ik me zelf de vraag stellen ?
waarvan zou het kunnen komen dat mijn gezondheid slecht zou moeten zijn dan.

ik krijg wel aardig wat zout binnen als ik off ben...
ben ook al 7 maanden off dus dat zou ook wel weer herstelt moeten zijn...

drank.... hmmm ja in de week vakantie rond oud en nieuw heb ik aardig gedronken (6 bier dagelijks)

en dieet eigenlijk altijd... eet wel veel ei'eren mss dat me cholesterol hoog is? dat daarom me bloeddruk omhoog gaat


maar wanneer moet je nou de stekker uit je kuur trekken? bij welke omstandigheden
en overweeg een volledige lichamelijke check te doen.

hart/nieren/bloedvaten/cholesterol
of is dat te laat nu ik on ben?
 
Heb je een goeie arts?
Vriend van mij had problemen tijdens z'n kuur (bleek achteraf test flu te zijn) en was naar de dokter gegaan.
Die begon vervolgens te schreeuwen tegen hem dat ie moest stoppen en wilde niet eens naar zijn problemen kijken en stuurde hem zo weg.
Mijn ervaring dus: de arts gaat inderdaad zeggen dat je moet stoppen en dat het probleem ligt bij het kuren zonder enig onderzoek. Maargoed heb je een goede arts die je wel wilt helpen dan zou ik het zeker voorleggen

Fijne arts,... stuurt ie rokers en mensen met andere slechte gewioontes ook weg zonder naar de problemen te luisteren ?
'T enige wat mijn arts vroeger ooit heeft gezegd (en dat was ook maar eenmalig) is dat het beter zou zijn niet te doen, maar als ik het dan deed, dat ik wel eens in de zoveel weken even bloed af liet nemen voor controles,.. zo gezegd, zo gedaan,.. niets aan het handje dus.
 
ga maar gewoon off!

zit pas in week 1 en mijn gezondheid staat boven AAS.
dus ik stop nu met alles. ga ook niet nakuren

en ga pas weer kuren als me bloeddruk normaal is
 
ga maar gewoon off!

zit pas in week 1 en mijn gezondheid staat boven AAS.
dus ik stop nu met alles. ga ook niet nakuren

en ga pas weer kuren als me bloeddruk normaal is

Dat je bloeddruk eens te hoog is wil niks zeggen kan ook een slechte dag zijn
Je zit pas in week 1 denk niet echt dat het meteen van de aas is in week 1
Zou zelf ff afwachten en ff bloeddruk in de gaten houden
Gezondheid natuurlijk voor alles
Blijft je bloeddruk nou hoog kan je altijd nog stoppen
 
is normaal dat je de eerste 2 weken wat bijwerkingen heb zoals hoofdpijn ! gaat wel over. neem een aspirientje, gaat je bloeddruk ook van omlaag.


ik zit nu 1 week aan de dianabol en had ook een paar dagen hoofdpijn, is nu al minder groet
 
is normaal dat je de eerste 2 weken wat bijwerkingen heb zoals hoofdpijn ! gaat wel over. neem een aspirientje, gaat je bloeddruk ook van omlaag.


ik zit nu 1 week aan de dianabol en had ook een paar dagen hoofdpijn, is nu al minder groet

idd, asprine of ascal maakt je bloed wat dunner en laat je druk wat zakken.
 
gelijk stoppen zonden man haal dan winny der uit dat is de grootste boosdoener
 
500 mg test...
Lykt me niet echt heel veel voor hoge bloeddruk

Stress?
Slaap?
Griep...?
Ik noem maar wat maar lykt me iets meer aan de hand te zyn.. Dan alleen 500mg test..

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 20:03 ----------

idd, asprine of ascal maakt je bloed wat dunner en laat je druk wat zakken.

Yup,
De originele...
 
als ik pas hoofdpijn kreeg tijdens me kuur had ik me niet druk gemaakt.
maar omdat ik de hoofdpijn al VOOR me kuur had... maak ik me zorgen dat me bloeddruk mss nog wel hoger word.



ik weet niet of ik stress heb! wat is stress?
ik maak lange dagen.... 13 a 14 uur per dag dat kan stress zijn? voor de rest maak ik me niet echt druk
loop iedere dag te stressen om al me maaltijden te bereiden/op te eten in weinig tijd

slaap wel slecht... dat doe ik al jaren....

griep... dacht 3 weken geleden (toen de hoofdpijn begon) dat ik griepje had, want ik had ook keelpijn

en hoe zit het met Ei'eren? kan dat nou wel of niet kwaad voor je cholesterol vreet flink wat ei namelijk
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven