MuscleMeat

Hoge Bloeddruk! 1e week in kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

we zullen zien wat de dokter zegt vandaag!
ik laat me AAS gebruik ff voor wat het is bij de dokter vandaag
heb om half 4 een afspraak
 
Tja tis net wat je wilt vriend. Van je klachten af of de dokter laten gissen met halve informatie. En weet wel zeker dt je aas gebruik meedraagt aan die high blood pressure
 
niet slim van je man, als je man genoeg bent om te juichen moet je ook man genoeg zijn om het te vertellen wanneer het er toe doet zoals nu!!
 
Succes zometeen bro
 
we zullen zien wat de dokter zegt vandaag!
ik laat me AAS gebruik ff voor wat het is bij de dokter vandaag
heb om half 4 een afspraak

niet slim van je man, als je man genoeg bent om te juichen moet je ook man genoeg zijn om het te vertellen wanneer het er toe doet zoals nu!!

Dit dus,....

Waarom achter houden ?
Stel je voor je gaat met gruwlijke hoofdpijn naar de doc,... "is er iets gebeurd?" jij zegt nee, en verzwijgt even die val van gisteren omdat dat nogal genant was bvb....
De doc schijft wat pijnstillertjes voor en geeft aan dat je verder alles kan en mag doen.
Dag later wordt je binnen gebracht op de SEH met een hersenbloeding,.... had je door die val de dag ervoor wss tóch een zware hersenschudding,... lekker gaan trainen omdat de doc zei dat dat mocht en kon,.. veel druk op je pannetje bij het squaten,.. en pats een gesprongen vat in je knar.

Ik heb het hier al eerder gezegd, maar zonder complete historie te vertellen kan de arts ook geen 100% juiste diagnose stellen, en kun je net zo goed niet gaan.

Klinkt misschien wat grof als voorbeeld,.. maar is alleen om m'n punt te maken he ;)

iig wel suc6!
 
ik ben toch van mening dat de dokter maar gaat zeggen dat ik moet stoppen
en dat hij gaat zeggen dat het daardoor komt.

en je bloeddruk gaat van AAS niet in een paar dagen zo erg omhoog

der komt vanavond een vriend van mij langs, die ook gebruikt. zelfde cycle ga zijn bloeddruk ook meten, dan zou die van hem ook verhoogt moeten zijn toch
ik zou ook zomaar is white coat syndrome kunnen hebben, want ik heb het gevoel dat ik me bloeddruk op wil omhoog en laag kan laten gaan
nu heb ik weer 116/72 en nu ook weer 126/76 maar als ik niet 100% rustig ben zit ik ook zo op de 160/110

ik denk dat ik TE bewust bezig met met die bloeddruk metingen

en mss vertel ik wel over me gebruik, maar ik ga eerst ff kijken hoe het gesprek loopt
 
Laatst bewerkt:
sorry maar je vriend kan je buiten beschouwing laten vergelijken heeft nu totaal geen zin.
 
dan nog kun je er van uit gaan dat die bloeddruk de komende tijd nog omhoog gaat.. en waarschijnlijk bij jou wel een stukje ook omdat je van jezelf al hoge bloeddruk hebt.. tis net hoever je gaan wilt voor een paar kg..
 
ok! ben net terug van de huisarts, heb hem ook verteld van mij AAS gebruik

mijn bloeddruk was daar 150/90 ofzo
had hem ook verteld dat ik me bloeddruk een beetje kan beinvloeden door bijv te zorgen dat ik heel rustig ben.
en dat ik bijv op bed een normale bloeddruk heb

hij zij dat ik ik me niet zo druk hoefte te maken om 2 redenen

reden 1) mijn bloeddruk was in rust normaal, dus een groot gedeelte van de dag zit me bloeddruk op normale waarde's en een hoop mensen hun bloeddruk verandert regelmaatig
reden 2) het zou ook white coat syndrome kunnen zijn omdat ik zo bewust bezig ben met de metingen dat je onbewust stresst

hij maakte zich ook geen zorgen om me bloeddruk zolang hij maar niet constant op 170 zit en gewoon zakt met rust
hij maakte zich meer zorgen om het feit dat hij meer mensen had gehad die AAS gebruikte. en dat hun lichaam geen eigen testosteron meer aanmaakte.

en hij rade mij aan bloed te prikken ergens tijdens me kuur. en na me kuur om te kijken hoe me lichaam er aan toe is.
en hij wou een ECG'tje draaien dinsdag om te kijken hoe het met me hart is (omdat ik toch wel regelmaatig druk op me borst heb) heb hem ook vertelt dat ik vroeger verslaafd ben geweest aan amfetamine

dus moet dinsdag ff terug komen! slik zo maar ff een paar tabs winny weer. en zet zo me 2e inject

heb nu bloeddruk van 135/85.

ga asperine en foliumzuur slikken in een poging om me bloeddruk laag te houden.
en NIKS geen zout alleen in me brinta zit zout, dat is wel minder btw... geen zout... je mag NIKS meer
en ben ff tijdelijk gestopt met roken
 
Laatst bewerkt:
Vind wel dat je dokter er best goed op reageerd
De meeste keuren het meteen af zonder dat ze weten wat je gebruikt ofz
Suc6 verder
 
Ja hij reageert er top op inderdaad!
Ben blij voor je dat alles oke is.

En ik weet niet hoeveel je sinds je 20ste bent aaangekomen, maar ik ben zo een 40kg aan massa aangekomen, en heb al een redelijk vergroot hart, waarvan 1 kant minder hard z'n best deed. Dat was een typisch sport hart zei hij.
Als ik zou stoppen met trainen moest ik rustig afbouwen, het liefst onder begeleiding.
Niets zorgwekkends dus
 
ok! ben net terug van de huisarts, heb hem ook verteld van mij AAS gebruik

mijn bloeddruk was daar 150/90 ofzo
had hem ook verteld dat ik me bloeddruk een beetje kan beinvloeden door bijv te zorgen dat ik heel rustig ben.
en dat ik bijv op bed een normale bloeddruk heb

hij zij dat ik ik me niet zo druk hoefte te maken om 2 redenen

reden 1) mijn bloeddruk was in rust normaal, dus een groot gedeelte van de dag zit me bloeddruk op normale waarde's en een hoop mensen hun bloeddruk verandert regelmaatig
reden 2) het zou ook white coat syndrome kunnen zijn omdat ik zo bewust bezig ben met de metingen dat je onbewust stresst

hij maakte zich ook geen zorgen om me bloeddruk zolang hij maar niet constant op 170 zit en gewoon zakt met rust
hij maakte zich meer zorgen om het feit dat hij meer mensen had gehad die AAS gebruikte. en dat hun lichaam geen eigen testosteron meer aanmaakte.

en hij rade mij aan bloed te prikken ergens tijdens me kuur. en na me kuur om te kijken hoe me lichaam er aan toe is.
en hij wou een ECG'tje draaien dinsdag om te kijken hoe het met me hart is (omdat ik toch wel regelmaatig druk op me borst heb) heb hem ook vertelt dat ik vroeger verslaafd ben geweest aan amfetamine

dus moet dinsdag ff terug komen! slik zo maar ff een paar tabs winny weer. en zet zo me 2e inject

heb nu bloeddruk van 135/85.

ga asperine en foliumzuur slikken in een poging om me bloeddruk laag te houden.
en NIKS geen zout alleen in me brinta zit zout, dat is wel minder btw... geen zout... je mag NIKS meer
en ben ff tijdelijk gestopt met roken
Als je nakuurt zoals iedereen het hier aanraadt dan hoef je niet bang te zijn dat je je eigen testosteronaanmaak naar de klote helpt. Behalve natuurlijk tijdens de kuur zelf. Dat zullen waarschijnlijk van die idioten zijn geweest die nog nooit van nakuren hebben gehoord.
 
Ja hij reageert er top op inderdaad!
Ben blij voor je dat alles oke is.

En ik weet niet hoeveel je sinds je 20ste bent aaangekomen, maar ik ben zo een 40kg aan massa aangekomen, en heb al een redelijk vergroot hart, waarvan 1 kant minder hard z'n best deed. Dat was een typisch sport hart zei hij.
Als ik zou stoppen met trainen moest ik rustig afbouwen, het liefst onder begeleiding.
Niets zorgwekkends dus




pfff woog op me 20ste 62kg ofzo... en nu 90 ofzo. dus ook bijna 30kg
zal der na dit kuurtje ook wel overheen zitten
maar kan prima dat ik ook een sporthart heb met al die drugs die ik heb gebruikt vroeger....

overweeg ook om winny 4 IPV 6 weken te doen.
maar kijk wel ff hoe het loopt

de hoofdpijn is nog steeds niet weg :( en hij kon der ook niet echt een verklaring voor vinden.
het kan niet van de bloed druk komen, omdat hij daar gewoon niet hoog genoeg voor is


maar chill is hij wel, hij was ook niet superoud denk dat hij rond de 30 is. en zij dat hij daar niet zit om te veroordelen maar om te helpen
 
Laatst bewerkt:
ff een melding

die vriend van mij heeft ook verhoogte bloeddruk.
160/100

denk gewoon dat het van de winstrol is
 
Ik heb wel vaker met bepaalde middelen een hoge bloeddruk gehad. Knallende koppijn, drukken gevoel op je hoofd en vaag, zweferig gevoel.
Gewoon een ongezond gevoel. Had er vooral veel last van met TestP TrenA combi.

Nu TestE en Bold, voel me kip lekker, net alsof ik niets neem!

Ps, ik woog 63 op me 20ste :D
 
hoort er gewoon beetje bij denk. zal wel gewoon van de winny komen.
had alleen niet verwacht dat het zo snel zou gaan
 
Ik heb wel vaker met bepaalde middelen een hoge bloeddruk gehad. Knallende koppijn, drukken gevoel op je hoofd en vaag, zweferig gevoel.
Gewoon een ongezond gevoel. Had er vooral veel last van met TestP TrenA combi.

Nu TestE en Bold, voel me kip lekker, net alsof ik niets neem!

Ps, ik woog 63 op me 20ste :D
wnr begon je met kuren?
 
en hou oud ben je nu?
 
28

ps, wat zet je momenteel? (kuur)
 
Back
Naar boven