XXL Nutrition

hoge bloeddruk bij test only?

Bezoekers in dit topic

Naar mijn weten brengt kuren op zich al een verhoogde bloeddruk met zich mee, ongeacht waar je mee kuurt. Alleen zal de druk door het ene aas mss minder zijn dan de ander.

Volgens mij is de mate van je bloeddruk gelinkt met de mate van vocht vasthouden (dus de AAS die in hogere mate omzetten in oestrogeen)..

grten

dutch windmill zei:
Volgens mij is de mate van je bloeddruk gelinkt met de mate van vocht vasthouden (dus de AAS die in hogere mate omzetten in oestrogeen)..

grten

en zou het gebruik van nolvadex tijdens de kuur (zo af en toe) dit wat kunnen drukken, denk je?

deadsmurf zei:
en zou het gebruik van nolvadex tijdens de kuur (zo af en toe) dit wat kunnen drukken, denk je?
te vroeg met nolva beginnen zal je winst uit je kuur weghalen...kies dan voor een niet/minder snel aromatiserend anabool zoals winstrol of test prop

dutch windmill zei:

grten

AS die werken op de rode bloedlichaampjes verhogen de bloeddruk nog sterker. Dan moet je dus juist oppassen met de meer androgene middelen. Verder gaat je cholesterol met alle AS omhoog, leidt ook tot bloeddrukverhoging.

Dus: Eerst je leefwijze en voeding structureel aanpassen tot je bloeddruk normaal is, dan pas aan welke AS dan ook beginnen.

Ik denk dat je sowieso een goede conditie moet hebben om aan AS te beginnen, dan kun je het gewoon veel beter hebben. Dus uithoudingsvermogen, normaal tot laag cholesterol, en een overall goede leefwijze, anders zal de kuur des te meer impact hebben op je lichaam..
Maar iedereen weet wel dat de meeste gebruikers gewoon beginnen te kuren omgeacht hoe ze er fysiek bijstaan..

deadsmurf zei:
Hallo iedereen,

ik heb het hele jaar door een beetje last van een te hoge bloeddruk (soms met hoge pieken maar die zijn eerder zeldzaam en heb er wel voorgeschreven medicatie voor liggen in het geval van).
nu weet ik dat je als je kuurt met bijv. o.a. dianabol
die (in het begin van een kuur zeker) de hoogte inschiet.

maar nu is mijn vraag als je gewoon een kuur test only neemt, je bloedddruk dan ook zo hard stijgt?
is dat maar een lichte stijging of gaat die ook skyhigh?

ik wil gewoon geen enkel riscio nemen voor m'n gezondheid en zou in de toekomst dan producten zoals dianabol uit mijn kuur weglaten en enkel op test gaan. of desnoods in het slechtste geval zelfs niet meer kuren.
Eventueel door een sportdokter laten begeleiden dan. Testo kan idd bloeddruk verhogen maar er zijn genoeg andere as die het ook doen. En anders is het wel slecht voor je lever, de as zonder risico/neveneffect bestaat niet hoewel mensen dat graag zouden willen...

Maar de grootste boosdoeners zijn idd de as die omzetten naar oestrogeen: dat hormoon zet dan weer aldosterone in werking en dat hormoon is direct verantwoordelijk voor de bloeddruk omdat het het vocht in bloed regelt. Je kan dit tegenwerken door arimidex/nolva omdat dan indirect aldosterone verminderd.

En zoals gezegd een goede conditie kan veel problemen voorkomen.

ok mannen, bedankt voor de info !

ga er zeker rekening mee houden voor een volgende kuur en
voor aanvang zeker eens een bloedcontrole laten doen.

Thanx! :thumb:

deadsmurf zei:
ok mannen, bedankt voor de info !

ga er zeker rekening mee houden voor een volgende kuur en
voor aanvang zeker eens een bloedcontrole laten doen.

Thanx! :thumb:

Die bloedcontrole moet je zeer zeker laten testen maat en dan de inhoud o.a.
Cholestrol, alat en asat waardes van je lever, als die skyhigh zijn kun je je kuur ook vergeten.

Back
Naar boven