MuscleMeat

Hoge Oestradiol waarde tijdens kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jimba

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2008
Berichten
276
Waardering
25
Lengte
1m74
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Gisteren mijn uitslag binnen van de bloedtest momenteel zit ik in week 5 van een test-e only kuur (2ml ew).

Bloed is getest op nuchtere maag 2 dagen na de 5de injectie.

Via de huisarts even kort contact gehad, en die zou mij de verdere uitslagen opsturen. Dit is wat hij zei:

Testosteron 99 nmol/l norm: 12-35
Oestradiol 512 pmol/L norm: 120-180 pmol/l

Prolactine was tevens ook verhoogd


Zouden jullie adviseren om te beginnen met arimidex ?
 
Is normaal met test only. Arimidex is moeilijk gezien je makkelijk een te laag oestrogeen kan krijgen in verhouding met je testosteron/androgenen (dus ook DHT).

Beste en veiligste manier is nog altijd een deel vervangen door een niet aromatiserende aas.
 
Bedankt voor de info!

Momenteel geen last van gyno, wel gehad trouwens vaak een dag na de injectie.

Maar dit verdwijnt dan ook weer net zo sne of trekt snel weg. Ik kan nergens lezen hoe dit kan?
 
Is normaal met test only. Arimidex is moeilijk gezien je makkelijk een te laag oestrogeen kan krijgen in verhouding met je testosteron/androgenen (dus ook DHT).

Beste en veiligste manier is nog altijd een deel vervangen door een niet aromatiserende aas.

Beetje laat dat reageren
Maar welk niet aromatiserende aas zou jij dan adviseren? Ik zelf denk tren met proviron om alles in balans te krijgen.
 
Mast/Primo.
 

Dus om alles in balans te krijgen zou dus het beste zijn test, tren en of Primo of Mast? Zonder dat je libido daar onder lijd?
Want dat vind ik echt een verschrikkelijke bijwerking tijdens een kuur.

En welke verhouding zou je dan aanraden tussen die 3 stacks? Test 250, Tren 400 en Mast?
 
Laatst bewerkt:
Kan allebei, maar ik zet Enanthaat 1x pw.
 
Kan allebei, maar ik zet Enanthaat 1x pw.


Is het voor de testlevels dan niet beter om omndat 5 dagen te zetten? Of is dat eenn hype die een eigen leven is gaan lijden op de duur?

Zet jij ook alles in 1 spuit, de test, tren en mast? Of vind je dat te veel ml in 1 keer?
 
Is het voor de testlevels dan niet beter om omndat 5 dagen te zetten? Of is dat eenn hype die een eigen leven is gaan lijden op de duur?

Zet jij ook alles in 1 spuit, de test, tren en mast? Of vind je dat te veel ml in 1 keer?
ik zit nu precies op die kuur, zelfde hoeveelheden, ik prik zondag en donderdag allebei de helft
kom je op 2ml uit per prikkie en anders 4ml in 1x is ook gewoon goed te doen
 
  • Like
Waarderingen: REJ
ik zit nu precies op die kuur, zelfde hoeveelheden, ik prik zondag en donderdag allebei de helft
kom je op 2ml uit per prikkie en anders 4ml in 1x is ook gewoon goed te doen


Zit je allang in deze kuur? Zoja hoe is jou libido dan?
Ik heb nu 3 kuren achter de rug, en 2 daarvan was het libodo ver te zoeken. De gains maakte veel goed maar geen libido os echt een verschrikking 12 of 16 weken lang.

Je legt je er bij neer tijdens een kuur, maar het verpest wel een hoop van je humeur, ondanks veel krachtwinst.
 
Zit je allang in deze kuur? Zoja hoe is jou libido dan?
Ik heb nu 3 kuren achter de rug, en 2 daarvan was het libodo ver te zoeken. De gains maakte veel goed maar geen libido os echt een verschrikking 12 of 16 weken lang.

Je legt je er bij neer tijdens een kuur, maar het verpest wel een hoop van je humeur, ondanks veel krachtwinst.
libido is totaal geen probleem, ben de hele dag tering geil, vorige kuur test tren ook continue geil
 
libido is totaal geen probleem, ben de hele dag tering geil, vorige kuur test tren ook continue geil


Ja ik had in de kuur test 750 en tren 500 een libido die zo hoog als de eifeltoren was. Absurt gewoon.

Maar heb jij nu dat hoge libido met test e, tren e en mast e?

Ik wil toch nog ff mijn bloedwaardes laten zien. Dit is kort geleden getrokken na een kuurtje van 3 weken test e only van mg 500 pw. Waarbij de test natuurlijk wel erg laag is. Waarbij ik merkte dat het niet aansloeg en na de bloeduitslagen ermee bent gestopt. Andere gear gekocht en over gaan naar test e tren e en mast e. Maar nu twijfel ik of ik wel mast er moet nemen omdat veel jongens een libidokill krijgen van de mast als ik hier eop forums inbde UK en USA leest. Denk eraan in plaats daarvan gewoon proviron er bij te nemen bij de test en tren. Gewoon twijfel dus.

Maar op bloeduitslag genomen tijdens de kuur heb ik nog niet echt duidelijkheid gehad wat goed is en wat totaal verkeerd is in de waarde. En daarom waarschijnlijk het libido 0 was. Mischien dat iemand echt duielijkheid kan geven. Ik weet dat labs verschillendebcijfers laat zien maar dit is zoals ik ze kreeg van de huisarts.


Testosteron 65 (!)
Oestradiol 377 (!)
Prolactine 0,19
LH < 1
FSH < 1
Vit D 82
TSH 1,1 mU/l
ALAT 31 U/l
ASAT 17 U/l
VB12 725 (!)
Hematocriet 0,54 L/L (!)
SHBG 26
Leukocyten 11, 6 (!)
Ijzerverzadiging 11 (!)
TYBC 93 (!)
ijzer 10, 5 (1)
Ferritine 14 (!
 
Laatst bewerkt:
10 mg. aromasin? Helpt bij mij prima op een gram testo. Hoef je geen extra ml´s te zetten, of je geld uit te geven aan mast.
 
10 mg. aromasin? Helpt bij mij prima op een gram testo. Hoef je geen extra ml´s te zetten, of je geld uit te geven aan mast.
is aromasin zoveel goedkoper dan mast?
en ik weet niet wat aromasin doet maar ik neem aan dat het niet beter is dan een goede a:e verhouding hebben
 

Ja iemand die mast sugereerde kwam ook antwoord "dit" op. Ik weet dat het goed bedoelt is. Maar er is geen wijs uit te komen.

Ik zou graag iemand willen zien antwoorden wat tijdens de kuur van test only met proviron mis of goed is met mijn bloedwaardes die getrokken is tijdens die kuur. Daar ben ik niet zo in thuos, helaas. Er moet toch iemand verstand hebben op op dit forum waarom er 0 libido was? Ik lees vaak dat je dat kan zien aan je bloedwaarde's. Speciaal laten trekken voor dit forum maar niemand die er exact een oplossing voor kan vinden.

Ik vind geen libido tijdens een kuur van 12 of 16 weken echt iets verschrikkelijks.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven