Fitness Seller

Hoge Prolactine en Estradiol

Bezoekers in dit topic

Adlan

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2010
Berichten
51
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
126kg
Vetpercentage
21%
Beste mensen,

Na een bloedonderzoek het blijkt dat Ik heb te hoog prolactine en estradiol.. wat is het beste mannier (jullie ervaringen) om deze waardes in orde te krijgen ? Dostinex en Anastrozole te slikken ?

Alvast bedankt!
 
Plaats je gehele bloedresultaat eens hier, dan kan het beter beoordeeld worden.
 
En wat is je gemeten testosteron? Oestrogeen is altijd verhoogd wanneer je testosteron ook verhoogd is.
 
Als je nergens last van hebt als in gyno of lactatie is er toch niks aan de hand?
 
Post je waarden eens en welke klachten heb je?
 
bij deze mijn bloedwaardes
Welke klachten heb je? Dat soort prolactinewaardes zijn vrijwel altijd zonder symptomen en je oestradiol is zelfs aan de lage kant in verhouding met je testosteron.
 
Ik zou me wat meer zorgen maken om je hematocrietwaarde...

En je creatinine/GFR. Doe eens een urinetest voor proteinurie.
 
Je ht, cholesterol en nierfunctie zien er ook niet heel geweldig uit. Blast je momenteel? Gebruik je of heb je trenbolone gebruikt?
 
Welke klachten heb je? Dat soort prolactinewaardes zijn vrijwel altijd zonder symptomen en je oestradiol is zelfs aan de lage kant in verhouding met je testosteron.

lager libido, waterretentie, ance - geen idee als het heeft iets mee te maken.
geen andere klachen..
 
lager libido, waterretentie, ance - geen idee als het heeft iets mee te maken.
geen andere klachen..
Zou ik niet je oestrogeen en prolactine behandelen.
 
Je ht, cholesterol en nierfunctie zien er ook niet heel geweldig uit. Blast je momenteel? Gebruik je of heb je trenbolone gebruikt?

12 weken test-e 500, mast-400mg
15 weken cruise on 200mg sust

nu ben ik bijna 2 wekken ON test prop 500mg(eerste twee weken) als kick en dan ga ik verder met test-e 600mg 12-15 weken.
 
12 weken test-e 500, mast-400mg
15 weken cruise on 200mg sust

nu ben ik bijna 2 wekken ON test prop 500mg(eerste twee weken) als kick en dan ga ik verder met test-e 600mg 12-15 weken.
Kans bestaat dat je masteron dan trenbolone was.
Verder zou ik persoonlijk met deze cholesterol en ht waardes niet blasten. Op z’n minst bloed doneren raad ik je aan.
 
Kans bestaat dat je masteron dan trenbolone was.
Verder zou ik persoonlijk met deze cholesterol en ht waardes niet blasten. Op z’n minst bloed doneren raad ik je aan.
bedankt voor je advies man!
 
Zou ik niet je oestrogeen en prolactine behandelen.

Galen, waarom? ik ben al begonnen vandaag met Dostinex 0,5 half tab/6 dagen en Aromasin 1mg elke 3 dagen
 
Back
Naar boven