Fitness Seller

Hoge Prolactine Test + Anavar Cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yup, vetp lijkt mij ook wel hoger, maar kan aan de foto liggen.
bloeddruk controles gedaan ?
als je vroeger al vette tietjes had, is de kans groter op gyno met kuren
 
Yup, vetp lijkt mij ook wel hoger, maar kan aan de foto liggen.
bloeddruk controles gedaan ?
als je vroeger al vette tietjes had, is de kans groter op gyno met kuren

Het valt toch wel mee toch?
Geen bloeddruk laten nemen.
Juist had beter nolva of letro gebruikt voor de kuur. In mijn geval zijn ze nog reversible.
Binnenkort misschien niet meer... Daarom twijfel ik om nolva te nemen tijdens mijn kuur nu.
 
Je zegt 12 en 15 %
Wat was je gewicht hierbij?

Overigens vind ik persoonlijk je leverwaardes niet hoog. Bij sporter (en met aas gebruik) liggen deze toch al vaak op de rand of wat boven de ref waardes.
 
Bloeddruk zelf meten, zo’n meter is basic gear als je gaat kuren. Koop een splitter en start eens met 10mg Nolva ED(als je Nolva 20mg is)
 
Op 40mg Var heb je wel hoge waarden, lijkt me eerder mix met Dbol. Verlaag je eiwitten sowieso maar. En neem 400iu vitamine E capsule, en 50mg zink.

Wat is precies de relatie tussn eiwit inname en prolactine? Of het mechanisme daarachter? Google kon mij geen antwoord geven. Misschien zoek ik verkeerd. :o
 
Wat is precies de relatie tussn eiwit inname en prolactine? Of het mechanisme daarachter? Google kon mij geen antwoord geven. Misschien zoek ik verkeerd. :o
Hoog eiwit verhoogd ook prolactine. Het is en en in deze
 
Je zegt 12 en 15 %
Wat was je gewicht hierbij?

Overigens vind ik persoonlijk je leverwaardes niet hoog. Bij sporter (en met aas gebruik) liggen deze toch al vaak op de rand of wat boven de ref waardes.

Ben begonnen met +/- 78kg en snel gestegen naar 84kg. Nu door problemen weer naar 81kg.
 
Bloeddruk zelf meten, zo’n meter is basic gear als je gaat kuren. Koop een splitter en start eens met 10mg Nolva ED(als je Nolva 20mg is)

Juist ik heb er eentje van Braun. Voor nolva heb tabs in 10mg. Hoe lang zou ik die moeten nemen dan?
 
Gezien je foto denk ik toch dat je echt wel hoger zit in je vet%.
Heb je duidelijkere foto's?
Hele lichaam, blur je hoofd als je niet herkend wil worden.
Kuren op hoger vet% kan meen ik ook invloed hebben. Al ben ik geen kenner.
 
Juist ik heb er eentje van Braun. Voor nolva heb tabs in 10mg. Hoe lang zou ik die moeten nemen dan?
Meestal met dag of 3-5 al resultaat te zien.
En voor je eigen, meet ook je bloeddruk. Volgende keer zou ik eerst cutten, als je verder kuurt nu al cut inzetten !
 
Gezien je foto denk ik toch dat je echt wel hoger zit in je vet%.
Heb je duidelijkere foto's?
Hele lichaam, blur je hoofd als je niet herkend wil worden.
Kuren op hoger vet% kan meen ik ook invloed hebben. Al ben ik geen kenner.

Ja ok maar we hebben het hier over prolactine niet estro. Liever geen foto meer. Sta zowiezo niet meer dan 15% zou zelf zeggen 14% je kan zo mijn buikspieren zijn. Mijn benen staan ook redelijk lean. Chest fat is het enige wat wijst op gyno vorming of prolactine induced.
 
Laatst bewerkt:
Meestal met dag of 3-5 al resultaat te zien.
En voor je eigen, meet ook je bloeddruk. Volgende keer zou ik eerst cutten, als je verder kuurt nu al cut inzetten !

Ja nu cutten klinkt enorm kut. Das een kuur weg gegooid. Kan ik nog beter gewoon stopzetten. Bloeddruk gemeten meer dan ok 119/69. aantaal keer gemeten 124/65.
 
Back
Naar boven