AndroidHealthClinic

Hoge talgproductie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Larssonn

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
3.702
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Ik heb veel last van een vette huid. Gebruik al benzoylperoxide en slik vit b5, maar m'n huid wordt nog steeds snel vet. Op het begin werkte de benzoylperoxide erg goed, maar het gaat steeds minder goed werken.

Welk middeltje remt de talgproductie sterk (geen roaccutane ofzo)? Zat zelf te denken om via de huisarts een tubetje differin gel te halen.
 
Zink al geprobeerd? werd mn huid zo droog van dat het ging schilferen (ik gebruikte het voor de eiwit-voordelen)
 
Oh, ja zink slik ik ook, 100 mg per dag. Misschien verhogen?
 
Je stopte laatst met crea?



Intredasting.....
 
Was daarvoor ook al.. :o

Maar even ter verduidelijking, ik zoek geen middel tegen acne, want dat heb ik niet/amper, het is puur om die glimmende/vette huid te verminderen.
 
Oh, ja zink slik ik ook, 100 mg per dag. Misschien verhogen?

Is dat niet teveel? dacht dat de max zo rond de 60 mg lag. Omdat je dan een andere stof te weinig hebt (ik dacht koper? of iets anders) en dat je dan snel hoofdpijn krijgt.

Als jij nooit last hebt van hoofdpijn oid, beschouw deze tip dan als nooit gegeven.
 
slik ook 100 mg zink zelfs meer, en heb geen problemen met mn huid hoor..
 
100 mg actieve zink neem ik aan? Is zat.

Hoe doseer je je vit B5 en hoe lang neem je het al?
 
100 mg actieve zink neem ik aan? Is zat.

Hoe doseer je je vit B5 en hoe lang neem je het al?

Al zo'n half jaar, eerst 10 gram per dag.. nu 5 gram.
 
2x per dag wassen met clearasil of iets dergelijks en daarna geen creme op smeren.
 
2x per dag wassen met clearasil of iets dergelijks en daarna geen creme op smeren.

Slecht advies, als je je huid met zeep reinigt wil het zo snel mogelijk zijn talgproductie op die gebieden herstellen.
 
Inderdaad slecht advies, clearasil is ****ing slecht, en al helemaal als je er daarna NIKS opsmeert.

Maar niemand ervaring met differin oid?
 
ik gebruik een clearasil product die preventief werkt en het werkt wel.

probeer regelmatig zonnebankje?wil ook wel helpen
 
Als ik lang in de zon zit, of dus onder de zonnenbank ga verbrand ik als de malle omdat die benzoyloperoxide je hele bovenste huidlaag af laat gaan, dus geen bescherming tegen uv. Maar goed, ik ga wel even bellen naar huisarts zo. Het is niet heel dringend ofzo, want 't is niet dat ik pukkels heb het is gewoon puur dat ik het irritant vind dat m'n gezicht vettig aanvoelt.
 
2x per dag wassen met clearasil of iets dergelijks en daarna geen creme op smeren.

lol hier zou je een kaart voor moeten krijgen

Als ik lang in de zon zit, of dus onder de zonnenbank ga verbrand ik als de malle omdat die benzoyloperoxide je hele bovenste huidlaag af laat gaan, dus geen bescherming tegen uv. Maar goed, ik ga wel even bellen naar huisarts zo. Het is niet heel dringend ofzo, want 't is niet dat ik pukkels heb het is gewoon puur dat ik het irritant vind dat m'n gezicht vettig aanvoelt.

Smeer je benzoyl op je hele gezicht dan? :S
 
Back
Naar boven