XXL Nutrition

hoge temperaturen en trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Extend zei:
Ik ga zo hardlopen in de hete zon (33 graden)! Dat is hardcore!

:D

Zeg dan maar dag tegen al die zwaar gewonnen spiermassa.
:D
 
Ik kom net terug van een spinning-lesje van 45 minuten
 
Gewoon voorzover mogelijk tot je uiterste gaan, ik ben bovendien nog van 12:00 tot 16:00 in de tuin bezig met dit weer "ik haat blauwe klei" ;) dat sloopt je ook behoorlijk, maar dit betekent niet dat ik niet ga fitnessen :cool: .
 
ik train toch liever met wat koeler weer, maar goed gewoon wat meer drinken en knallen!
 
delguy zei:
Zeg dan maar dag tegen al die zwaar gewonnen spiermassa.
:D

Vocht ja ;) vocht.. en vet natuurlijk en een beetske spier :)
 
Vandaag alweer verdacht rustig in de gym , paar mensen die zaten te zagen "hoe warm het weer was en dat er geen airco is" , kom dan toch gewoon niet denk ik dan maar ja vriendelijk "ja klikken is beter tegen die kleerkasten :)"
 
lang leven climate control in de gym :P 16-18 graden :D
 
Oh man, gister moest ik binnen 1:30 minuten op het andere peron zien te komen in arnhem, ik moest dus een stukje rennen. Heledag niet gezweten, ren ik die ene 50 meter en de zweet breekt me de pleuris uit! Ik wa doorweekt in de trein, ik had een wit blousje aan, mijn buik leek wel een waterval zoveel zweet, en laat ik dan niet beginnen over mijn rug. Mijn god, mannen en zweten wat een hel! Voortaan maar odorex over mijn hele lichaam smeren :D Ik ga zo trainen, ben benieuwd of het te doen is of niet
 
Heerlijk gezweten vanavond met het squatten .... damn ...
 
het kan me echt niet te warm zijn... bij ons is het ook zo'n 30-35 graden. Maar ik knal altijd harder met die hitte.
 
Back
Naar boven