XXL Nutrition

hoge temperaturen en trainen

Bezoekers in dit topic

hafid

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
151
Waardering
0
Ik moet straks trainen (o.a. benen) en zie er echt tegenop. Geef mij maar de winter in dit geval, lekker fris. Trainen jullie bij zulke temp. voluit of een tandje lager. Wat helemaal bagger is dat de sportschool de airco niet aandoet, onder het mom van 'hij is kapot'. Gelul volgens mij, ze willen gewoon besparen op energiekosten.
 
Wij hebben niet eens een airco. Vraag me ook af of het gezond is om met 40 graden binnen hard te trainen..
 
Bij 'mijn' gym zit dat wel goed.. met het warme weer is het niet zo druk, wat de temperatuur weer ten goede komt!
Lekkere airco en dergelijke... trouwens, vind warm weer wel lekker om te trainen, heb je echt het gevoel dat je wat doet, zweten enzo
 
Ons gym heeft wel lekker airco, dus ga ik er lekker ertegenaan. Op deze temperatuur kan ik zelfs m'n vinger niet opsteken, bij wijze van spreken :rolleyes:

Ik zou zeggen, probeer ervoor te gaan, maar drink veel, meer als normaal ;)
 
Ik ga zo trainen, voluit. Ben wel redelijk geconditioneerd door jarenlang in vergelijkbare hitte buiten te trainen op de racefiets. Goed naar je lichaam luisteren, meestal zal door de warmte de intensiteit lager liggen, maar dan ga je naar omstandigheden nog steeds voluit.
 
Trainen gaat wel moeizamer, maar je merkt wel beter dat je wat doet idd.
Eten gaat ook 'moeizamer'. Door die hitte heb ik gwoon minder eetlust :(
 
Gelukkig hebben ze hier in de gym wel airco, lekkere temperatuur moet ik zeggen.

Wat mij wel opviel is dat ik gewoon serieus in me eentje aan het trainen was.
 
Eten is voor mij geen enkel probleem :D .
Maar mijn training schuif ik 1 dag op.
 
ik ga gewoon trainen straks..maximaal, ik wil zelfs ff een persoonlijk record verbreken.

H@®DCO®E F®E@K!!
 
Ik ook straks, zien wat dat geeft...hopelijk is de plaats al wat afgekoeld maar eigenlijk vrees ik dat de warmte er nog volop binnenhangt...
 
Ik heb nu proefwerkweek dus ff geen trainen voor mij, maar laatst was 't ook superwarm en dan ga ik naar omstandigheden voluit.
 
wij hebben geen airco, en in het "krachthok" zelfs geen ramen of iets. Vanavond beslaan alle spiegels weer... :rolleyes:

is dus serieus he, alle spiegels beslaan echt daar met dit weer.

ik ga wel gewoon trainen straks, kijk wel hoe het gaat. Anders ben ik zo weer weg. Vanavond staat borst en biceps op het programma, gelukkig niet 2 hele zware spiergroepen. Morgen squatten, denk dat ik het dan een stuk moeilijker heb :D
 
ik heb net getraind . het was haats een fijnere traing dan ooit . voor bij de bar leek het 45 graden en in de zaal met airco eerder 18 graden ...het was heerlijk koel en heb lekker getraind .we lminder zwaar omdat ik net van me werk kwam en normaal doe ik dat nooit gelijk uit me werk :cool:
 
Dit scheidt dus het kaf van het koren.....

Ik ga er zodadelijk weer keihard tegenaan, ben alleen benieuwd of k geen last ga krijgen van mn verbrande huid...
kijken hoe lang het dit keer duurt voor het zweet op de grond begint te lopen
 
Geen airco nog, zitten midden in een verbouwing. Heb mijn training verschoven naar eind van de avond alhoewel het nu wel lekker rustig zal zijn en misschien meer mensen op t zelfde idee zijn gekomen.
We shall see...
 
geen airco bij ons... .hardcore! vooral als je plassen bij elkaar kan dweilen op de grond ;)
 
Ik ook wezen trainen maar na 30 minuten ging de snelheid en toch uit door de sloomheid. Het is namelijk echt verdomd warm zoals jullie weten. Moet ook nog 20 minuten heen fietsen en dan terug dus tja.....warme boel... :cool:
 
Ging ook niet zoals ik wilde, maar toch doorgetraind. Na 2 weken rust is deze warmte net iets te veel van het goede denk ik.
 
Net terug, eerste setje dat ik deed droop het zweet al van m'n gezicht en raar maar waar, de warmte 'wende' precies, na enkele setjes liep het lekker vlot zoals anders.
 
Achja worden die gore porien ook een keer goed doorgesmeerd :thumbup:
 
Back
Naar boven