MuscleMeat

hoge temperaturen en trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tempratuur maakt geen zak uit , gewoon trainen tot de dood
 
ik kan echt niet zwaar trainen in die hitte, bij ons hebben ze geen airco, dus dat doet je ademhaling geen goed ( ik loop te hijgen als een oud karrepaard na een lullige set deep-squat van 120 kilootjes ;) )


nee, als het weer gaat afkoelen dan ga ik weer maxen, die 160 komt er hoe dan ook!:D
 
Het was echt geen harden hiero. Ik raak dan van het minste of geringste al geirriteerd. Geef mij maar een graad of 15, dat is pas lekker knallen
 
Ik schuif mijn training op, dagje overslaan met deze temperaturen lijkt me verstandig
 
bij mij ging het ook niet al te best. ook geen airco en bloedheet
 
ben net geweest, normaal is het op maandagavond heel erg druk, maar nu was er bijna niemand, wat een watjes zeg. maar ja wel lekker getraind ondanks de warmte.
 
Tjonge hardcore gasten hiero hoor :cool:

Ik blijf gewoon lekker thuis vanavond
 
Ik denk vanavond thuis trainen... als het wat verder afgekoelt is... :)
 
Ik ben ook net terug van trainen...in de zaal tegen de 30 graden(tis een oude fabriekloods dus niet echt super geisoleerd)...Echt k*t dat ze geen airco hebben. Moest borst en biceps doen. Borst ging redelijk...kwam steeds net 1 rep tekort in verhouding met normaal. Baalde er wel flink van. Maar dat kan ook liggen dat mn schouders aardig verbrand zijn van gister aan ut strand liggen...Beetje pimpen op zn tijd moet ook kunnen he :p !
Biceps ging zoals vanouds :D...
Ondertussen wel 2 liter water opgezopen...en gewoon de instelling knallen aangehouden!

Groet,
Cain
 
Laatst bewerkt:
zonder airco en gewoon als een beest tekeer gaan. Was helemaal alleen tot 19.30 en daarna druppelden er wat mensen binnen. Toen ging ik al weer naar huis.Had wel een stuk minder kracht als normaal maar de pomp was er.Denk dat ik 2 liter vocht ben verloren maar heb er geloof ik 3 gedronken.Geef mij maar iets koeler maar ik train altijd.
 
het is zeker goed als je je aders wilt zien.En aan het cutten bent.
 
Bij ons ook geen airco omdat een airco niet is toegestaan???
Maar ik ga dus na 2000 trainen zodat het iets koeler buiten is en blijf maximaal een half uur.
Eten wordt met deze hitte wel moeizamer, dus probeer zoveel mogelijk vloeibaar eten naar binnen te werken
 
Tsja nu lachen de boys in de healthcentra jullie uit! :P
 
t ging vandaag wel redelijk goed :)
 
Kep gezweet als een mongool terwijl de airco lekker koelde. En niet eens 1 liter water gedronken vandaag(miss niet eens 0,5):X
 
Eigenlijk nergens last van. alleen zweten als een idioot, maar daar hoeft het geen warm weer voor te zijn, dat doe ik toch wel tijdens het trainen.
 
Ik vroeg me dus vanochtend ook af hoe ik zou trainen met dit weer maar ik ging net zo hard als normaal. Ik train thuis een half uurtje 's ochtends en dan 's middags nog even dus misschien is het anders met 1 uur -> 2 uur aan een stuk door maar ik merkte er niet zoveel van. Ik moest wel behoorlijk wat drinken.

Moet er wel even bij vermelden dat ik sowieso niet snel zweet.
 
lekker getraind vandaag. tsja, oke, je zweet wat meer enzo, maar als je maar voldoende water drinkt lukt t prima.
 
Tering ... eigenlijk nog nooit zo gezweten ... in onze nieuwe "airco gekoelde" trainingsruimtes. de 130 kg Deadlift lukte gewoon niet :(
 
Kon wat minder pakken als normaal, maar het ging voor de rest wel ok.
 
Back
Naar boven