MuscleMeat

hoge temperaturen en trainen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zweet altijd al enorm, alleen blijft het nu even hard doorstromen tussen sets door. Gewoon even voor de ventilator gaan staan, even naar buiten lopen, whatever :)
 
Bij ons ook geen airco maar een uurtje gebeukt op mijn armen en vlug naar huis gaan eten.
Achteraf doet de douche wel veel deugd.
 
Winter, zomer, lente of herst; het maakt mij geen **** uit. Ik blijf keihard trainen en met dat warme weer ga ik zelfs nog een tandje hoger. Heerlijk om al dat zweet te voelen stromen. Geweldig om alle anderen te horen zeiken over hoe warm het is en dat ze een korte training inlassen. Gisteravond stond zo een gast ook tegen me aan te zeiken dat het niet goed is en dat je maar een half uurtje moet trainen met dit weer, maar ondertussen schoof ik rustig weer een extra schijfje op de stang.
 
saint zei:
Winter, zomer, lente of herst; het maakt mij geen **** uit. Ik blijf keihard trainen en met dat warme weer ga ik zelfs nog een tandje hoger. Heerlijk om al dat zweet te voelen stromen. Geweldig om alle anderen te horen zeiken over hoe warm het is en dat ze een korte training inlassen. Gisteravond stond zo een gast ook tegen me aan te zeiken dat het niet goed is en dat je maar een half uurtje moet trainen met dit weer, maar ondertussen schoof ik rustig weer een extra schijfje op de stang.
Ja zo moet je denken vind ik, vind het trouwens 'goed' zo, ontzettend weinig volk in de gym en geen geleuter. Het zou vaker zo moeten zijn.
 
Gisteren niet echt last gehad van de warmte en gewoon lekker borst/biceps getraint. :)
 
Bij ons was het gewoon een sauna, de airco werkt voor geen meter en we hebben een plat dak.
 
bij ons eveneens geen airco én geen goede verluchting
voor alle ramen hangenvan die vrij dikke gordijnen in kunststof (nu ja, gordijnen zijn het niet, zo van die dingen die van boven nr beneden rollen), waardoor er bijna niets van verse lucht binnenkomt

gisteren gepland borst en biceps, maar opgehouden na de borst.
volgens mij is dit niet echt optimaal om in te trainen: verse lucht heb je toch zowiezo nodig en dan wordt er ook nog aangeraden op de radio om inspanningen bij dit weer te voorkomen...

anyway: op zoek nr nieuwe gym (regio Aalst-vlaanderen -> iem van mijn streek?)
 
Was gisteren toch beter gegaan dan ik had gedacht, had wel bij het squaten een kloppende/drukkend gevoel in m'n hoofd. Moest gisteren wel lachen, iemand was aan het dumbbell rowen en z'n hoofd was net een waterbalon met een gat erin. Het zweet druppelde niet, maar stroomde echt. Toen ie klaar was zag je een plas water waar ie had getraind.
 
Hiekie zei:
Tering ... eigenlijk nog nooit zo gezweten ... in onze nieuwe "airco gekoelde" trainingsruimtes. de 130 kg Deadlift lukte gewoon niet :(

Ik had gister ook problemen met de deadlift idd. En met andere compoundoefeningen ook. Ik negeer de hitte wel en drink veel water, maar ik merk gewoon dat ik minder kracht heb dan normaal.

Gelukkig is het vandaag minder heet (aan de kust iig). :)
 
Het was wel verdacht rustig gisteravond in de gym.
 
ik wilde beetje rustig aan doen omdat ik nog flink gesloopt was van de wedstrijd dit weekend, maar ik ging automatisch weer volle bak :)

bijkomend voordeel is dat het rustig is in de gym met dit weer
 
Ik doe het en zo zie ik toch iedereen bij de gym een beetje iets minder lang of zwaar! ik bedoel ik sla cardio over nu! want dat krijg ik vanzelf als ik met de gewichten bezig ben ;-) ahah
 
this wel zo dat het lekker rustig is! dus ik doe nu juist meer in de zelfde tijd!
 
Gisteren ook wezen trainen, gelukkig hebben we wel airco in de sportschool (en stond die ook aan), toch was het meer zweten dan normaal, verder heb ik er weining van gemerkt.
Het was met dit weer wel lekker rustig in de sportschool dus dat was wel beter.
 
gewoon knalleuh, warm of niet!
 
Trainen gaat nog wel ik heb alleen weinig eetlust met dat warme weer. Dus neem ik maar een paar ijskoude shake extra.
 
mosfet zei:
bij ons eveneens geen airco én geen goede verluchting
voor alle ramen hangenvan die vrij dikke gordijnen in kunststof (nu ja, gordijnen zijn het niet, zo van die dingen die van boven nr beneden rollen), waardoor er bijna niets van verse lucht binnenkomt

Rolgordijnen :D

Wij hebben een leuke thermo hangen gister was het 33,5gr alleen borst triceps gedaan schouders heb ik overgeslagen ( i.v.m fotografie )

Net terug van mn cardio 1,5uur gecombineerd fietsen en loopband het was toen 29,7gr en zweten als een otter!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
niet zo zeiken.. gewoon goed eten, veel drinken en lekker doorknallen..! weer of geen weer!!
 
De airco is geinstalleerd en vandaag gaat hij voor het eerst aan!! :)

maaruh daarvoor ook gewoon voluit met warm weer. Alleen ik denk dat je "voluit" met dit warme weer gewoon iets lager zal liggen. (ademhaling, hitte)
 
Ik ga zo hardlopen in de hete zon (33 graden)! Dat is hardcore!

:D
 
Back
Naar boven