AndroidHealthClinic

Hogere temperatuur na sporten?

Bezoekers in dit topic

Casper1988

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 mrt 2014
Berichten
1.720
Waardering
89
Lengte
1m78
Ik heb vaak dat na t sporten ik t vrij warm heb en ook mn temperatuur nog 1-2 uur tot na het sporten wat hoger is (ong 37.5) hebben jullie dit ook/is dit normaal?
 
Ik heb vaak dat na t sporten ik t vrij warm heb en ook mn temperatuur nog 1-2 uur tot na het sporten wat hoger is (ong 37.5) hebben jullie dit ook/is dit normaal?
Ja dat is normaal

37,5 is overigens een redelijk normale temperatuur. Ik meen me te herinneren van je log dat je ondergewicht hebt toch??
Dan is je normale temperatuur lager. Door sporten gaat je temperatuur standaard wat omhoog. Maar als je gewicht beter wordt zal je normale temperatuur ook wat omhoog gaan en zal het verschil mogelijk minder worden. Maar het is wel normaal.
 
Ja dat is normaal 37,5 is overigens een redelijk normale temperatuur. Ik meen me te herinneren van je log dat je ondergewicht hebt toch?? Dan is je normale temperatuur lager. Door sporten gaat je temperatuur standaard wat omhoog. Maar als je gewicht beter wordt zal je normale temperatuur ook wat omhoog gaan en zal het verschil mogelijk minder worden. Maar het is wel normaal.

Nee totaal geen ondergewicht, BMI boven 20

Mijn normale dagelijkse temperatuur is ergens tussen 36 en 36.5
 
Hoe zwaarder je weegt, hoe warmer je ook voelt!
 
Back
Naar boven