XXL Nutrition

Hogere vochtinname (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.222
Waardering
65.248
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Nu het weer volop zomer temperaturen zijn ben ik elke dag alweer een paar liter extra aan het drinken.

Nu dacht ik dat ik dan veel meer zou moeten gaan plassen maar dit is dus niet het geval, wel transpireer ik een stuk meer.
Zweet ik dan het extra vocht terug uit of hou ik op een of andere manier het extra vocht nu vast en moet ik me zorgen maken? Mijn buik is bloated trouwens.
 
Dit vroeg ik me dinsdag ook nog af met dat extreem warme weer. Ik heb echt liters gedronken en overdag 1x naar de wc geweest terwijl ik normaal dan al ~3x ben geweest
 
Nee dit vocht gaat rechtstreeks in je vetcellen zitten! het beste wat je kan doen met warm weer is zo weinig mogelijk drinken, of alcohol aangezien je daarvan meer naar de wc moet. dit werkt wel het beste als je zonder zonnebrand in de volle zon gaat zitten
 
Nee dit vocht gaat rechtstreeks in je vetcellen zitten! het beste wat je kan doen met warm weer is zo weinig mogelijk drinken, of alcohol aangezien je daarvan meer naar de wc moet. dit werkt wel het beste als je zonder zonnebrand in de volle zon gaat zitten
Wat...
Volgens mij heb jij te lang in de zon gezeten en te weinig gedronken?
 
Obvious troll is obvious
 
Vocht zweet je uit. Wel in de gaten houden dat zodra je minder gaat zweten je weer meer naar de WC gaat. (meer drinken is trouwens altijd een prima idee!)
 
Nee dit vocht gaat rechtstreeks in je vetcellen zitten! het beste wat je kan doen met warm weer is zo weinig mogelijk drinken, of alcohol aangezien je daarvan meer naar de wc moet. dit werkt wel het beste als je zonder zonnebrand in de volle zon gaat zitten

Eens
 
Back
Naar boven