XXL Nutrition

Hogeschool Rotterdam (HES)

Bezoekers in dit topic

Vorig jaar Fysio gedaan op het Museumpark, ben na een paar maandjes helaas gestopt. In september begin ik met Communicatie op de Kralingse Zoom.
 
niemand dat vastgoed gaat doen volgend jaar ?
 
Bedrijfskunde 2e jaar (of moet ik nu zeggen 3e aangezien 2e er op zit ;)) op de uni er naast
 
ik ga aankomend schooljaar beginnen op de Erasmus, International Communication and Media. het is een nieuwe studie dus ik ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Moet nog steeds me aanmelding in orde maken voor de HES. :( Maar ik ben er echt niet zeker van. Ik twijfel vooral tussen Financial services management, Fiscale economie of Management economie & recht.

FSM is niet heel moeilijk en boeiend. Over het algemeen relaxed gasten/chicks (meer chicks in je klas dan gasten). Mocht je deze opleiding gaan doen, dan heb ik nog wel wat dingen voor je die je kan gebruiken voor je tentamens etc.


Ken je toevallig Amanda? :P

Hoeveelste jaars?;)

niemand dat vastgoed gaat doen volgend jaar ?
Dit schijnt echt een pittge opleiding te zijn :O
 
Ik zit ook op de HES, maar dan in Amsterdam ^^
Ik doe sportmarketing.
 
HES Amsterdam, net afgestudeerd :).. Is allemaal vrij simpel als je het goed bekijkt. Ken ook een paar gasten vanuit R'dam, dat is de parasiterende kant van de HES

j/k :D
 
Aan de EUR naast de HES dus...
 
jou heb ook nooit gezien op wijnhaven :(

Heb jou ook nog nooit gezien. Heb eerlijk gezegd nog nooit een buff persoon zien lopen daar dus denk ook dat ik je nooit ben tegen gekomen :P Morgen laatstse tentamen op de 5e vanaf 10:45. Dan lekker stage lopen.
 
Doe je de Nederlandse of Engelstalige studie? Jammer dat ik in de tijd niet voor IBEB kon kiezen.

Ik heb uiteindelijk voor de Engelse gekozen. Van de Nederlands talige zijn de boeken ook in het engels, dus dan maar gewoon geheel in het engels.

Win-win situatie:thumbs:
 
commerciele economie, begin a.s. september met afstuderen
 
Back
Naar boven