XXL Nutrition

Hoi! Aangenaam .

Bezoekers in dit topic

KellyBB

Novice
Lid geworden
8 jan 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
77kg
Vetpercentage
21%
Heyy ,

Ik ben nieuw en wou we wel even voor stellen .
Helaas ben ik niet van de hele lange verhalen. Maar zal een kleine introductie doen.
September ben ik na een rot periode en een kaak operatie ongeveer 30kilo afgevallen .
In november naar de sportschool gegaan, los vel voor een 21 jarige was ik niet blij mee .
Ik heb na een maan mijn vet percentage gemeten , 21,5 was het resultaat.
Van de week nog weer laten meten . De weegschaal neem ik niet té , mijn spieren groeien erg snel en zijn zwaar ( gelukkig!) .

Ik heb nog een paar foto's van december .

Groetjes Kelly

image.jpg
 
Welkom!
En wat knap dat je zoveel bent afgevallen! Je foto ziet er heel goed uit!
Heb je nog bepaalde doelen die je wilt gaan halen?
Heel veel succes en plezier!
 
Laatst bewerkt:
Welkom! Vette foto zeg :D
Weinig los vel op die foto te zien? Volgens mij gaat het daar wel goed mee of niet? :D

Succes in ieder geval met het behalen van je doelen! :D
 
gave foto indeed...
welkom en veel succes

(en mag ik trouwens vragen wat voor kaakop je gehad hebt (hier een micrognatieoperatie gehad, vandaar)
 
gave foto indeed...
welkom en veel succes

(en mag ik trouwens vragen wat voor kaakop je gehad hebt (hier een micrognatieoperatie gehad, vandaar)

Bedankt !

Ik heb een osteotomie van m'n onderkaak gehad. In mijn geval : gebroken , gekanteld en naar voren gezet .

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

De rest ook bedankt :)

Het meest storende vind het vel tussen mijn boven benen .. Tijdens het trainen niet te zien door m'n spieren . ( zeg ik dat zo goed haha ) . Dit is ook zo met de bekende kippenvleugeltjes .
Maar gaat echt de goede kant op .

Mijn doel ? Uhm me goed voelen , vet percentage rond de 18? trainen. Ik ga vooral voor de kracht , heerlijk !
Maaaar , ook mijn oog wil wat . Ik zal nog een paar duidelijkere foto's (laten) maken .
 
Wat leuk , die foto! Heel veel succes met je doelen. Ik vind je op de foto juist heel gespierd!
 
Bedankt !

Ik heb een osteotomie van m'n onderkaak gehad. In mijn geval : gebroken , gekanteld en naar voren gezet .

[.


Bekende operatie dus! Bij mij is het al meer dan 10 jaar geleden, maar hij staat me nog goed voor geest.
Vooral het bloed ophoesten nadien als de kaken nog op elkaar zitten, je dikke blauw/groene hamsterwangen hebt en het nergens naar toe kan.

Maar, kun je nu weer gewoon eten? En tevreden met het resultaat?

Benieuwd naar je foto's btw!
 
Back
Naar boven