Fitness Seller

Hoi EricR. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
13.691
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Welkom terug....ik denk ik zal je maar voor wezen. :p
 
ja viel mij ook al op eigenlijk dat ie weg was... of heb ik iets gemist :D wilde het m net eigenlijk al vragen

welcome back anyway!
 
Hij zat een weekje in Cauberg, is nog een topic over geweest, en ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij op dit moment ook een aardig lapje text uit zit te typen in een andere topic, zodat deze hem helemaal ontgaat. :D
 
Centaur zei:
Hij zat een weekje in Cauberg, is nog een topic over geweest, en ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij op dit moment ook een aardig lapje text uit zit te typen in een andere topic, zodat deze hem helemaal ontgaat. :D

lol

oke ik ben weer op de hoogte, thnx :D
 
EricR, welkom en lees je eerst eens in in 't modforum! :thumbup:
 
EricR
Laatste Activiteit: Vandaag 00:17
Maakt een onderwerp Chat en Conversatie @ 00:17


hehe :D
 
Op de Cauberg! In Valkenburg en het was 5 dagen mooi weer, alleen de eerste dag iets minder. Jammer dat Prorail gaat staken, ben dus een dag eerder terug.

Heb vandaag nog Stertoer voorbij zien komen op de Cauberg, zat wat dat betreft first class. Park uit en de wielrenners kwamen voorbij.

Zelf met een 20 Kg zware herenfiets de Cauberg beklommen, maar dat doe ik dus nooit meer. Die Cauberg loop gewoon niet lekker en met zo'n fiets helemaal niet.

En Centaur, zaterdag train ik weer voluit mee ;)
 
EricR zei:
En Centaur, zaterdag train ik weer voluit mee ;)
Als je wilt mag je morgen al weer mee doen, voor mij een bicep / schouder dagje.
 
Welkom terug EricR. :hello:

Ik heb je gemist op zaterdag en zondag hoor, want die Centaur bakt er helemaal niks van :p
 
johnny 01 zei:
Welkom terug EricR. :hello:

Ik heb je gemist op zaterdag en zondag hoor, want die Centaur bakt er helemaal niks van :p
Ahem....het is jammer op zo'n jonge leeftijd al gaten in het geheugen te hebben, maar ik kan mij nog glashelder herinneren dat ik een week lang alleen moest trainen! :mad:
 
Centaur zei:
Ahem....het is jammer op zo'n jonge leeftijd al gaten in het geheugen te hebben, maar ik kan mij nog glashelder herinneren dat ik een week lang alleen moest trainen! :mad:
Ach, ik ga niet met een blessure door trainen. Verkloot ik dalijk heel me arm en dan kan ik nooit meer trainen. En ga nou niet zeggen dat ik een mietje ben of wat dan ook, anders ga ik even beginnen over jouw been blessure :D
 
Moge de vlooien van duizend kamelen je anus bezetten, en je armen te kort zijn om te krabbelen! :mad:
 
welkom terug VEGAWARRIOR!!!!!!!! was het vegetarisch maaltje daar een beetje te kanen!?
 
Welcome back EricR! :)
 
Welkom terug zwaardemod :D
 
Back
Naar boven