MuscleMeat

Hoi iedereen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JcK

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2018
Berichten
71
Waardering
79
Lengte
1m86
Massa
85kg
Mijn naam is Jochem, 35, en nieuw hier. Ik wil me de komemde tijd wat meer gaan bezighouden met het maken van spiermassa ipv vetopslag. Voornaamste reden voor mij om hiermee te beginnen is om er strakker uit te zien en wat voller/breder te worden. Ben sinsd 2 maanden bezig in de sportschool (total body workout) en ga me vanaf komende week wat meer specifiek inzetten voor de doelen die ik voor mezelf heb. Veel moet nog beetje landen (zoals meer eten om aan te komen terwijl ik juist wat vet kwijt wil) omdat dat niet echt logisch klinkt. Al veel over gelezen en dan begrijp ik het wel. We zullen zien waar het schip strand... Zijn hier ook meer mensen die pas na hun 30e hiermee bezig zijn gegaan?

Gr Jochem
 
Welkom, ik ben pas na mijn 40e begonnen en zo zijn er nog veel meer. Beter laat dan nooit en je kunt nog bergen gains maken, zolang je maar slim traint en eet.
 
Mijn naam is Jochem, 35, en nieuw hier. Ik wil me de komemde tijd wat meer gaan bezighouden met het maken van spiermassa ipv vetopslag. Voornaamste reden voor mij om hiermee te beginnen is om er strakker uit te zien en wat voller/breder te worden. Ben sinsd 2 maanden bezig in de sportschool (total body workout) en ga me vanaf komende week wat meer specifiek inzetten voor de doelen die ik voor mezelf heb. Veel moet nog beetje landen (zoals meer eten om aan te komen terwijl ik juist wat vet kwijt wil) omdat dat niet echt logisch klinkt. Al veel over gelezen en dan begrijp ik het wel. We zullen zien waar het schip strand... Zijn hier ook meer mensen die pas na hun 30e hiermee bezig zijn gegaan?

Gr Jochem

tip minder festivals bezoeken en richten op je doel :o
 
Ik ben op mijn 38ste begonnen (nu een half jaartje geleden) en zoals Starx ook zegt, eten en op de juiste manier trainen daar valt of staat alles mee. Trainen gaat me goed af, eten valt nog wat aan te verbeteren maar ik heb het afgelopen jaar al best wat progressie geboekt, zelfs meer dan ik had durven dromen op mijn leeftijd :o
 
Begonnen na m'n 40e en toevallig ook 40 kilo afgevallen...Succes met het behalen van je doelen :)
 
Na je 30e kun je nog prima trainen voor een beter lichaam.... en na je 40e, 50e, 60e en 70e ook.
Succes!
 
Begonnen na m'n 40e en toevallig ook 40 kilo afgevallen...Succes met het behalen van je doelen :)
En zie je er nu zo uit als op je profielfoto? Ziet er goed uit dus ik ga ervoor...:)
 
En zie je er nu zo uit als op je profielfoto? Ziet er goed uit dus ik ga ervoor...:)

Yep, that's me! :D En thanks...Doorzettingsvermogen en discipline zijn voor mij het belangrijkste geweest, afgelopen jaar. Binnen het jaar dus 38kg afgevallen. Maar ik kan inmiddels af en toe de touwtjes wat laten vieren (ook mentaal), omdat ik weet dat ik ook weer kan afvallen. Dat was in het begin eng en is dan meer een mentale strijd, maar wordt nu steeds makkelijker. Ik ga 1x per week flink boven mijn kcals, maar nog laag genoeg om niet een heel week deficit teniet te doen. Als je die balans kunt vinden, dan zit je al goed.
 
Wees welkom Jochem, ook ik ben een laat bloeier en een half kaar geleden begonnen met trainen toen ik net 43 was. Veel succes!
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Wees welkom Jochem, ook ik ben een laat bloeier en een half kaar geleden begonnen met trainen toen ik net 43 was. Veel succes!
Thanks. En gaat het goed naar je zin? Wat vknd je zelf lastig?
 
Squatten en deadliften vind ik het zwaarst maar ik heb het prima naar mijn zin in de sportschool! :)
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Back
Naar boven