XXL Nutrition

Hoi, ik ben Babette

Bezoekers in dit topic

lentemeisje

Novice
Lid geworden
25 aug 2016
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
66kg
Vetpercentage
22%
Verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Welkom! :)

Hi allemaal,

Cardio, cardio, cardio
Ik ben drie jaar geleden als grap begonnen met fitness. Ik wilde zien of ik in vier weken tijd 5 kilo af kon vallen, want ik vond mezelf eigenlijk iets te zwaar (75 kg - 175 cm). Na die vier weken was ik precies 5 kilo kwijt en ik dacht dat het me goed zou staan om er nog eens een maand achteraan te plakken: in totaal dus 10 kilo eraf. Ik bracht iedere dag een uur op de crosstrainer in de sportschool door en de kilo's vlogen eraf. Maar of mijn figuur er nou beter van werd... NEE! Ik had totaal geen vorm meer. Ik was wel dun, wat ik zo graag wilde, maar dat was het dan ook. In die tijd heb ik erg veel moeite gehad met eten: ik was te bang geworden om weer dik te worden en kon uren in de supermarkt rondlopen, twijfelend over welk eten ik zou kopen - om nog een keer alle etiketten te lezen. Om moe van de worden.

Dit is inderdaad wat er gebeurd als je je helemaal fixeert op "kilo's". Er is niet zoiets als "ik ben te zwaar". Alleen "ik ben te dik" of "ik ben te dun".
 
Waarom stoppen met sporten als je een relatie hebt?
 
Waarom stoppen met sporten als je een relatie hebt?

We woonden ver van elkaar af, dus reizen nam toen het grootste gedeelte van mijn tijd in. En meneer was geen sporter, dus samen gaan was ook geen optie. Maar dat doet er gelukkig niet meer toe ;-)
 
We woonden ver van elkaar af, dus reizen nam toen het grootste gedeelte van mijn tijd in. En meneer was geen sporter, dus samen gaan was ook geen optie. Maar dat doet er gelukkig niet meer toe ;-)
Opgeruimd staat netjes!!!!
 
Back
Naar boven