Fitness Seller

Hoi, ik ben nieuw hier.

Bezoekers in dit topic

Cutiebun

Novice
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
2
Waardering
5
Lengte
1m67
Massa
53kg
Vetpercentage
20%
Hii
Ik ben een meisje van 18 en redelijk bekend met fitness.

Sinds mijn 12e heb ik problemen gehad met mijn zelfbeeld en eetgedrag. Ik had het moeilijk op school en begon mezelf als minderwaardig te zien, daar begon het allemaal mee.
Op mijn 14e werd ik gediagnosticeerd met anorexia nervosa, op mijn laagste woog ik 40 kg/bmi van 14.5.

Vanaf april 2018 ben ik begonnen in de sportschool. Ik wist er eerst helemaal niks van maar gelukkig kreeg ik hulp van een personal coach. Ik begon ook met een nieuw eetschema, die mij zou helpen 6 kilo aan te komen tot november. Helaas was ik toen mentaal niet bereid om zoveel te gaan eten. Gelukkig realiseerde ik mij dat een lichaam met ondergewicht geen gezond en mooi lichaam was, dus na de vakantie (in september) besloot ik voor mezelf een nieuw work-out schema te maken met 5x in de week krachttraining. Tot nu werkt het heel goed en ben sindsdien 5 kg aangekomen.

Mijn doel is om een sterk en strak lichaam te krijgen, met een nadruk op kont en benen.

Het leek me leuk om lid te worden en met soortgelijke mensen te praten over fitness :)
 
Welkom en heel veel succea!
 
Welkom en succes!
 
Welkom en succes met je doelen :thumbs:
 
Hello....

Succes met je doelen.
 
Welkom bereid je voor op een heleboel gevulde testosteron bommen.

Sowieso altijd grappig als je kijkt naar hoeveel likes vrouwen hier hebben in verhouding met hun posts.

Als MissNuke alleen al een foto plaatst is elke vent op het forum als de kippen erbij om het te liken.

Vieze perverts allemaal hier!

On topic: welkom.
 
Sowieso altijd grappig als je kijkt naar hoeveel likes vrouwen hier hebben in verhouding met hun posts.

Als MissNuke alleen al een foto plaatst is elke vent op het forum als de kippen erbij om het te likken.

Vieze perverts allemaal hier!

On topic: welkom.

Fixed!!!!
 
Welkom! Ons forum uitje staat gepland op de parenbeurs in Peer, je bent uiteraard van harte welkom!
 
Back
Naar boven