AndroidHealthClinic

Hoi pikketrekkers!

Bezoekers in dit topic

welkom terug homofiele anusragger,

enne dat van die hengel jatten was gewoon een geintje he.. ;)
 
welkom trug vlaamse pap-pens hengelaar van mijn klote


j/k
 
MonsterGirl zei:
Alles ging gewoon zijn gangetje :)
En ook was het een tijdje dat posts in c&c niet meer meetelden en dat samenleving en politiek enkel toegankelijk was bij speciale gebeurtenissen.
Kijk zo'n dingen wou ik horen, dank je lieverd. :kiss: Ben zo verslaafd aan dit board dat ik niks wil missen. :o

Buffster zei:
het meest gerespecteerde lid van dbb was nog geband
Nee josti, ik was 2 weken op vakantie, leer es lezen.

Man-Mountain zei:
enne dat van die hengel jatten was gewoon een geintje he.. ;)
Volgende keer onthoofd ik je, tuig. :mad: :p
 
Samu zei:
Kijk zo'n dingen wou ik horen, dank je lieverd. :kiss: Ben zo verslaafd aan dit board dat ik niks wil missen. :o


Nee josti, ik was 2 weken op vakantie, leer es lezen.


Volgende keer onthoofd ik je, tuig. :mad: :p


rey is ondertussen geband , vanny is een echte aanwinst voor het forum :rolleyes: . koe zijn fysiek begint door te komen lekker hoor die aders .

btw ik ben ook al in vielsalm geweest best mooie ontspannende omgeving :)
 
koetje zei:
rey is ondertussen geband , vanny is een echte aanwinst voor het forum :rolleyes: . koe zijn fysiek begint door te komen lekker hoor die aders .

btw ik ben ook al in vielsalm geweest best mooie ontspannende omgeving :)
Rey ook al gebanned, gaat snel hiero. :D Straks lekker pimpen hé koebeest.

Waar in Vielsalm zat jij dan? Sunparks ofzo? Omgeving is idd ontspannend, lekker veel bossen enzo. Prachtig stukje natuur. :)
 
Samu zei:
Rey ook al gebanned, gaat snel hiero. :D Straks lekker pimpen hé koebeest.

Waar in Vielsalm zat jij dan? Sunparks ofzo? Omgeving is idd ontspannend, lekker veel bossen enzo. Prachtig stukje natuur. :)


bungalo gehuurd dichtbij een natuurpark :cool:
 
koetje zei:
bungalo gehuurd dichtbij een natuurpark :cool:
Zeg nu niet dat je in "Les Doyards" zat, bij dat meer. Want daar zat ik namelijk! :D
 
Samu zei:
Zeg nu niet dat je in "Les Doyards" zat, bij dat meer. Want daar zat ik namelijk! :D

karma voor mijn landgenoot hij weet net als ik de beste plekjes uit te kiezen

:bow:
 
koetje zei:
karma voor mijn landgenoot hij weet net als ik de beste plekjes uit te kiezen

:bow:
:thumbs:
Alleen viel het appartement een beetje tegen. Jammer dat er nog een paar mensen hadden afgezegd, anders zaten we in een bungalow en die zijn een pak mooier!
 
Samu zei:
Ik ben er weer! :D Net terug van 2 weekjes vakantie in Vielsalm, de Ardennen dus. In appartement, naast een heel mooi meer. Heb vooral veel visjes proberen vangen, beetje de streek verkend, in de zon gelegen... En nee niet gezopen. :o
Anyway, heb gemerkt dat Nederlanders echt wel luidruchtig zijn, dat beloofd voor die BBQ in September. :p Ow en Marokkanen blijven tuig, mijn visgerief proberen komen pakken! :mad:
Nu weer lekker trainen, werd tijd dat ik terug begon.

PS: Zijn er nog nieuwtjes die ik moet weten? Vertel ze maar!

In principe niks nieuws:

-Nederlanders zijn schreeuwbekken
-Marokkanen proberen weer es een slaatje te slaan uit een situatie
-Maar dan dit:
Iedere moderne jonge vent gebruikt de zomervakantie als paalparadijs in een warm oord en Samu gaat....visjes vangen in de Ardennen???









j/k :D

Fijn je weer in ons midden te hebben! :D
 
Thx huispopulist! :D Maar je moest eens weten hoe hard vissen kunnen zuigen! :eyebrow:
En ik heb al een tijd een lekker ding op het oog, dus dat palen komt wel. En anders doe ik wel een boogie-actie! :cool:
 
Een boogie-actie? Wat is dat? Iemand neerslaan met je knots en meesleuren naar je grot?
 
MonsterGirl zei:
Een boogie-actie? Wat is dat? Iemand neerslaan met je knots en meesleuren naar je grot?
Bijna. Iemand neerslaan met een boek en dan je knots in haar grot sleuren. :thumbup:
 
Back
Naar boven