XXL Nutrition

Hoi pikketrekkers! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Samu

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
11.112
Waardering
1
Ik ben er weer! :D Net terug van 2 weekjes vakantie in Vielsalm, de Ardennen dus. In appartement, naast een heel mooi meer. Heb vooral veel visjes proberen vangen, beetje de streek verkend, in de zon gelegen... En nee niet gezopen. :o
Anyway, heb gemerkt dat Nederlanders echt wel luidruchtig zijn, dat beloofd voor die BBQ in September. :p Ow en Marokkanen blijven tuig, mijn visgerief proberen komen pakken! :mad:
Nu weer lekker trainen, werd tijd dat ik terug begon.

PS: Zijn er nog nieuwtjes die ik moet weten? Vertel ze maar!
 
Welkom, hoe lang train je al?
 
karpervissen? :D
 
Rebel_x zei:
Welkom, hoe lang train je al?
Ik begin eigenlijk maandag pas. :o

Big Steve zei:
karpervissen? :D
Had ik geweten dat er zo'n kanjers zaten wel ja. Had ik veel meer materiaal meegenomen. Heb forel proberen vangen, maar je mocht daar geen spinners gebruiken. :mad: Dus vooral voorn en baars gevangen.

PS: Gisterenavond had iemand een karper aan z'n haak, beest zwom even 200m ver. :D Brak die lijn een meter van de kant, heel jammer.
Ow en mag van iemand uit Den Haag eens komen vissen op zee voor een week of 2, lijkt me ook wel leuk. :D
 
Welkom terug. :D En nu flink gaan trainen.
 
En nu eens eindelijk gaan trainen g*%#$*%#domme :mad:






:kiss:
 
eq_909 zei:
En nu eens eindelijk gaan trainen g*%#$*%#domme :mad:






:kiss:
Hé niet vloeken in mijn topic limburger van m'n kloten! :mad:
 
Samu zei:
Ik begin eigenlijk maandag pas. :o


Had ik geweten dat er zo'n kanjers zaten wel ja. Had ik veel meer materiaal meegenomen. Heb forel proberen vangen, maar je mocht daar geen spinners gebruiken. :mad: Dus vooral voorn en baars gevangen.

PS: Gisterenavond had iemand een karper aan z'n haak, beest zwom even 200m ver. :D Brak die lijn een meter van de kant, heel jammer.
Ow en mag van iemand uit Den Haag eens komen vissen op zee voor een week of 2, lijkt me ook wel leuk. :D

:sob: zonde:(
 
OMG, vissen. Ben je een gepensioneerde 50+'er?









(j/k :D)
 
huckfinn zei:
OMG, vissen. Ben je een gepensioneerde 50+'er?









(j/k :D)
Och omdat jij nu in het water wordt getrokken als er een vis van een halve kilo aan je haak hangt... :D
 
Welkom terug Samu!
 
Welkom back. En als je deze maand nog wil gaan trainen, denk er wel aan dat de sanitas alleen ma-di en do-vr open is in juli. Voor mij niet echt een probleem, ik train toch max 2 keer per week, en hoe dan nog :D . Maar het is altijd handig om weten.
 
Raistlin zei:
Welkom back. En als je deze maand nog wil gaan trainen, denk er wel aan dat de sanitas alleen ma-di en do-vr open is in juli. Voor mij niet echt een probleem, ik train toch max 2 keer per week, en hoe dan nog :D . Maar het is altijd handig om weten.
Ahja thx om me er aan te herinneren. Had er mail over gehad.
Ik ging toch op die dagen trainen, dus hier ook geen probleem. Zal je wel es zien rondlopen ofzo. :p
 
Samu zei:
Ik ben er weer! :D Net terug van 2 weekjes vakantie in Vielsalm, de Ardennen dus. In appartement, naast een heel mooi meer. Heb vooral veel visjes proberen vangen, beetje de streek verkend, in de zon gelegen... En nee niet gezopen. :o
Anyway, heb gemerkt dat Nederlanders echt wel luidruchtig zijn, dat beloofd voor die BBQ in September. :p Ow en Marokkanen blijven tuig, mijn visgerief proberen komen pakken! :mad:
Nu weer lekker trainen, werd tijd dat ik terug begon.

PS: Zijn er nog nieuwtjes die ik moet weten? Vertel ze maar!
Welkom terug gast.
Maar euhm, Marokkanen - VISSEN? Dat is echt de meest weirdo combinatie ooit gehoord :D
 
Santoz zei:
Welkom terug gast.
Maar euhm, Marokkanen - VISSEN? Dat is echt de meest weirdo combinatie ooit gehoord :D
Lol waarom, ze hebben toch allemaal een vissekop? :D
Nee was gewoon familie die daar ook op vakantie was. Komen die 10-jarige mocro's kijken wat je doet, pakken ze ineens je spullen. Niemand komt aan mijn spullen zonder dat ik er mee instem! :mad: Na 2s had ik die ene wel duidelijk gemaakt dat hij klappen kreeg als hij het niet terug gaf.
Een minuut later probeerden ze ook nog de hengel van een kereltje van 11 af te pakken, die gastjes lagen echt bijna in het water, zeker omdat ik die jongen kende. :mad:

Maar anyway, bedankt bro's. Blij dat ik terug ben. :)
 
Samu zei:
Lol waarom, ze hebben toch allemaal een vissekop? :D
Nee was gewoon familie die daar ook op vakantie was. Komen die 10-jarige mocro's kijken wat je doet, pakken ze ineens je spullen. Niemand komt aan mijn spullen zonder dat ik er mee instem! :mad: Na 2s had ik die ene wel duidelijk gemaakt dat hij klappen kreeg als hij het niet terug gaf.
Een minuut later probeerden ze ook nog de hengel van een kereltje van 11 af te pakken, die gastjes lagen echt bijna in het water, zeker omdat ik die jongen kende. :mad:

Maar anyway, bedankt bro's. Blij dat ik terug ben. :)

:D

Welkom terug..
 
Welkom terug.

Wanneer ga je weer weg? :thumbup:
 
jammer dat je niet dood bent,

maar welkom terug hoor! :)
 
Back
Naar boven