XXL Nutrition

Hoi

Bezoekers in dit topic

Billenlik topic van 2011 hoor.

Hoezo mogen we niet zeggen dat hij benen moet trainen en moet stoppen met druk maken om verhoudingen. Je weegt 65kg, dat stelt niks voor.

TS is zo eigenwijs als wat en reageert alleen op de sarcastische billenlik reacties.

Sorry hoor maar als je zulke foto's plaatst kan je dit ook wel verwachten, dit is geen hyves. Dit is een Bodybuild forum, en die foto is alles behalve bodybuild achtig waardig.
 
Ik ben het ook wel met je eens DennisIk, maar iemand die hier net komt ziet en hoort niet wat wij altijd zien.. Dus is het niet altijd gek dat je zulke foto's tegenkomt..

En als het echt om de verhoudingen gaat, ah joh, gewoon ff reageren, en **** it.. Benen trainen is belangrijk en dat snapt ie nu ook wel denk ik :)
 
Ik ben het ook wel met je eens DennisIk, maar iemand die hier net komt ziet en hoort niet wat wij altijd zien.. Dus is het niet altijd gek dat je zulke foto's tegenkomt..

En als het echt om de verhoudingen gaat, ah joh, gewoon ff reageren, en **** it.. Benen trainen is belangrijk en dat snapt ie nu ook wel denk ik :)

Hij is al lid vanaf April 2011 en 100 post, dat vind ik niet nieuw.
En als we niks posten heeft die ook niks, en dingen posten die we niet menen heeft die ook niks aan.
 
Damn, point made inderdaad!
Oh well...
 
Nja ik vind wel dat sommige reacties overdreven zijn, je kan ook gewoon iets duidelijk maken zonder hem te trollen.
Toen ik nieuw was zei ik ook domme dingen, na een dagje had ik wel al door hoe alles zat door veel te lezen etc, tis maar dat iedereen ooit van 0 begonnen is.
En toen ik nieuw was stak ik het meeste op van rustige, positieve commentaar, zo herinner ik dat BicepM me enorm geholpen heeft, terwijl ik aan de troll comments helemaal niks had.
 
Dat waardeer ik van je! :) Ik ben namelijk niet altijd even vriendelijk en dat merken sommigen hier wel.. niets persoonlijks ik ben nu eenmaal een koppige klootzak :P

hehe dus als ik eens iets goeds hoor doet me dat wel goed :)
 
hey ben jij die dude van oh oh cherso?? ja he..... i c what you did there!!!!!
 
Dat waardeer ik van je! :) Ik ben namelijk niet altijd even vriendelijk en dat merken sommigen hier wel.. niets persoonlijks ik ben nu eenmaal een koppige klootzak :P

hehe dus als ik eens iets goeds hoor doet me dat wel goed :)

Herken ik mezelf wel in :p
 
Dat waardeer ik van je! :) Ik ben namelijk niet altijd even vriendelijk en dat merken sommigen hier wel.. niets persoonlijks ik ben nu eenmaal een koppige klootzak :P

hehe dus als ik eens iets goeds hoor doet me dat wel goed :)

Ik sta er soms versteld van hoeveel moeite jij neemt om dingen uit te typen. Lijkt mij juist dat jij een hele positieve houding hebt hier op het forum, en al helemaal voor een westerling :P
 
Ik sta er soms versteld van hoeveel moeite jij neemt om dingen uit te typen. Lijkt mij juist dat jij een hele positieve houding hebt hier op het forum, en al helemaal voor een westerling :P

Dit ;)
 
Back
Naar boven