AndroidHealthClinic

Hoi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na een tijd rondgekeken te hebben op dit forum had ik uiteraard niet veel volwassen reacties verwacht.
Maargoed ik wacht wel

Eh ja wat denk je als je een onduidelijke foto post waar je niks kan vergelijken met elkaar?
 
Wat wil je dan voor reactie?

Ik vind de verhoudingen echt top. Jij komt er wel.

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 22:59 ----------

doe is fdb
 
Deze topic gaat over mijn ARM en je gaat me vragen stellen over mijn quadriceps, wat is dat voor iets?
En wat je met deze foto kan? Nou even kijken, ik vraag of mijn Schouders,Biceps en Triceps goed met elkaar in verhouding zitten of dat bijv. mijn schouder groter zou moeten zijn.
En dan een stuk of 4 opmerkingen maken over de foto omdraaien? Ik zie de humor er niet echt van in.
 
het is helemaal PERFECT

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 23:09 ----------

Maar doe ook is een fdb dan, dat zei ik net ook al dat was gewoon serieus.
 
Er valt gewoon niks te beoordelen omdat iemand dit zonder trainen kan behalen. Gewoon alles groter trainen er is niks uit verhouding omdat dat onmogelijk is aangezien ik geeneens schouders, biceps en triceps zie.
 
Als wij jouw foto in Ethiopië zouden tonen zouden ze waarschijnlijk de voedselhulp weer terugsturen.

Misschien eens meespelen met een reclamespotje dat annorexia ook bij mannen voorkomt.

Gast ga eten en trainen, want dit lijkt nog helemaal nergens op.
 
stop met je hoofd trainen!
 
Gewoon een paar duidelijke foto's maken nu, bewaren, jaartje hard trainen en vreten en dan weer foto's maken om te vergelijken.

Dan zie je wel of je goed of slecht bezig bent geweest.
 
Hey zou graag even willen weten of mijn arm een goeie vorm krijgt of dat er iets achterloopt.
Vroeg ik me gewoon af :P
Dit is koud en ontspannen.


zonder verdere foto's is het niet duidelijk. begin met trainen en je zult resultaat zien,
 
DUDE GET REAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je weegt wacht even 65 ( is nu ook mijn gewicht door 2 maanden geblesseerd zijn)
en net zoals iedereen zegt maak nu foto's en ga gainen tot 80 kg of zo en maak dan weer foto's post ze hier en dan kunnen wij voor jou normale commentaar geven.
doe je dat iet dan blijft zulke commentaar komen
 
Vincenzio hier die fdb.

Snapshot_20111102_1.JPG
 
:roflol:

Wat snap je niet aan mijn reactie?

Om nog even serieus te reageren. Je moet je helemaal niet druk maken om verhoudingen.

Je weegt 65kg, eten, eten, eten + squatten/deadliften/bankdrukken. Als je 85kg weegt mag je, je druk maken om verhoudingen.

Nu zien we gewoon iemand die een arm heeft die even dik is als menig ander puber, iets waar we niks mee kunnen. Je kan de foto op hyves zetten, maar meer kan je ermee niet doen.

Maar doe eens een been foto posten, dan kunnen we het pas beoordelen.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 14:01 ----------

Oh en nog een reactie waar je wel wat aan hebt.

Tering die armen zijn nice man, gebruik je shakies? Wat doe je allemaal voor je armen, zien er wel breed uit man. Nice, ga zo door!
 
Heet jij Vincenzio?
Hij vroeg om een fdb foto, die post ik
 
nahh kom op guys :) Hij bedoelde het toch allemaal goed!

Reactie op je foto's..


Je hebt weinig massa, dus er is weinig te beoordelen.. Maar wat er nu te zien is, schouders, triceps en biceps.. zijn normaal in verhouding.

Je FDB foto is een beetje onduidelijk, altijd wel gewenst dat je er dan minimaal op staat dat je volledige armen zichtbaar zijn..
Je pieken op je biceps zijn prima, je triceps lopen iets achter (Maar dat is heel normaal als je net begint)
Schouders zijn ook goed rond, alleen geen massa nog.

Dus nu de opmerkingen:

1. Train ook je benen! geloof me daar ga je op terug komen als je nu denkt dat dat niet zo is.
2. Pak meer massa op alles, juist door meer te eten.
3. Volhouden, en je bereikt waar je wilt komen :)

De rest mag je negeren, behalve de posts over het posten van een FDB en het hebben van te weinig voedsel/massa :)

Succes!
 
Tja wat ik daar kan zien lopen je schouders wat achter.

Ook je okselhaar mag getrimt worden xD
 
Bedankt voor deze serieuze reactie, heb ik veel aan :)
 
Bedankt voor deze serieuze reactie, heb ik veel aan :)

Probeer wel echt te stoppen met focusen op het bovenlichaam, trust me.. Zodra je echt je view gaat veranderen en het gehele lichaam kritisch gaat bekijken, zul je ook enorm vooruitgaan in plaats van alleen de focus te leggen op schouders en armen :)

Is echt een tip! iedereen begint ergens, iedereen wil een mooie borst, six pack, armen etc.. maar zodra je echt met benen begint ga je ook keihard beesten! :)
 
Back
Naar boven