Fitness Seller

Hoi

Bezoekers in dit topic

Ik heb in ´98 een wervel in m´n rug gebroken (een ongeluk).. Ben nu alweer drie jaar aan het trainen (waarvan 1,5 echt serieus) en merk wel dt mijn rug een zwakke punt is (zal blijven).. maar het gaat steeds beter moet ik zeggen.. vroeger als ik deadlift deed kon ik amper lopen.. nu heb ik nog wel last maar gaat steeds beter...

keep it up bro.. en geef vooral niet op (train wel verstandig want je hebt maar een rug).. in ieder geval..succes..

Greetz..
Socrates..
 
Idd veel succes met je training, en wat is juist het probleem aan je onderrug? Is ie wat veel gekromd ofzo want dan weet ik mss wel oefening voor je, die ik zelf ook doe ;)
 
SR1985 zei:
Idd veel succes met je training, en wat is juist het probleem aan je onderrug? Is ie wat veel gekromd ofzo want dan weet ik mss wel oefening voor je, die ik zelf ook doe ;)

Bedoel je met teveel gekromd te hol?
Zo ja, vertel me je geheim :D

Probleem is een zeurderige pijn in de onder-rug.

Groeten R34L.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou als ik jouw was en de rug een echt probleem vormt. De deadlift en squats heel rustig op bouwen. Dus doe er gerust enkele maanden over om tot de setjes van 8x100kg te bouwen, ipv binnen 3wkn al zo "zwaar" te gaan. Dan loop je sowieso minder de kans dat straks je rug weer gaat opspelen...
 
spijt me van je maat..ga vooral weer trainen, zou hij waarschijnlijk ook willen
 
Welkom op het forum..

Een ware passie verliest nooit zijn kracht.
 
Back
Naar boven