MuscleMeat

Hoi

Bezoekers in dit topic

R34L

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2003
Berichten
78
Waardering
12
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Bij deze even wat foto's, alhoewel ik helaas al wat jaren niet meer powerlift.
Mijn rug kon het geweld niet zo goed aan en mijn trainingsmaat was gestorven aan een hart-stilstand...


[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hier was ik al gestopt met trainen en aangezien ik geen builder was, ben ik ook niet droog ofzo.
Ik ben 1.76 en woog toen ik begon met sporten 58 kg en eindigde rond de 95 kg.

Op de bank ben ik bijvoorbeeld tot 147,5 kg gekomen (nette beurt, geen sjoemelwerk).

Ik mis het liften nog best, maar een hernia heb ik er niet voor over.
Waarschijnlijk ga ik wel weer fitnessen ofzo, ben benieuwd of wat je over spier"geheugen" hoort een beetje klopt. :D
Ik vind het nog steeds erg leuk om over de sport te lezen.

Mijn helaas veel te vroeg overleden trainingsmaat was echt een power-gigant.
Slechts 1.70 m lang en een gewicht van 152 kg was hij een oer-beest, maar vooral een vreselijk toffe vent.

Thijs jongen, miss you....

Nog fff een recente foto om af te sluiten, mijn bovenarm.
Hoewel ik niet meer train en de 48 cm niet meer haal, blijven ze behoorlijk in vorm ;)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Respect voor alle fanatieke sporters hier, keep it up !!!
 
nice arms! Looking thick

Maar dus geen enkele ambitie om zelfs aan fitness te doen ofzo?
 
hell yeah!! zalig :D

en 147,5 is al knap hoor man!

maar als je echt opnieuw wil powerliften, zou ik je aanraden opnieuw te beginnen en vooral slim te werk te gaan, opnieuw vanaf nul en lichte gewichten, en je rug versterken. het zou zonde zijn om uit vrees niet meer te doen wat je zo graag deed :(
 
eej m8... ook geregistreerd, cool

ennum hoe droog sta je nu? redelijk toch?

iig welkom hier dude, ennum mocht ik die baan in rdam krijgen gaan we trainen :D

laters jimmy
 
- dubbelpost -
 
Laatst bewerkt:
Rest in peace Thijs... hij leek me als ik dit zo lees een hele geschikte kerel....

Wat zien díe armen er groot uit zeg :thumb: Jammer dat je rug het niet aankan anders zou je volgens mij een hele goede BB-er kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Welkom bro, ja opt gemak terug beginnen zoals spike zei.

Greets
 
Thnx voor alle reacties tot zover.

Ik wil zeker wel weer gaan trainen, ben nu alleen erg druk met een huis bezig, verbouwen enzo.
Ik weeg op dit moment 73 kg, en word steeds droger.
Maar heb er liever weer een paar kg bij, op de juiste plaatsen allicht. :D

Mijn klachten bij powerliften waren voornamelijk te wijten aan een zwakke onderrug, maar als daar op een verantwoorde manier wat aan te doen is, hoor ik het graag.

Stel dat ik weer ga trainen, kom je dan weer redelijk snel in je oude vorm terug?

Zodra ik tijd heb zal ik een foto scannen van mijn maatje, als ode aan hem.
 
Hey!! Ziet er nog goed uit man!! Vet% op die foto wat te hoog. Desondanks toch een massieve aanblik. Nette prestatie toendertijd ook als PL. Verrot van je maat, zelf ook me beste vriend verloren, dus weet hoe het voelt..

Welkom op het forum!!
 
normaal komt dat redelijk rap terug hoor
 
zeker een massieve rug en flinke arm!

en wat je rug betreft.. Best Old School is physio, dus wellicht heeft hij nog wat tips..

Aan de andere kant als het je wervelkolom is dan moet je toch altijd voorzichtig blijven.
 
voorzichtig die rug beginnen opbouwen

enneuh dat van dat spiergeheugen is een feit hoor, normaal gezien ben je in no time terug in shape!

:thumb:
 
Welkom! En succes met het opnieuw halen van je beste stats... Heb je al eens een hernia gehad dan en hoe kwam die? Zoals ErEf als zegt zul je hier vast goede adviezen vinden die je ermee zullen helpen...
 
Welkom op het forum, en je arm ziet er iig erg goed uit!

hopelijk kan je weer goed verder gaan met BB, succes.
 
Yo Real, welkom op't forum! Je ziet r al massive uit, hoop dat je met tips van dit forum nog massiver kan worden!

Keep it REAL :)
 
Even kleine update.
Train nu weer 3 weken, bevalt perfect.
Ik ben nog aan het kijken wat ik wel en niet kan.
Merk wel dat ik weer TE graag wil, moet het eigenlijk even laten lopen om eerst mijn onderrug goed aan te pakken.
Vooal mijn benen zijn veel slapper geworden zijn in vergelijking met de rest van mijn lichaam.

Op de bank bijvoorbeeld druk ik nog 8 x 85 kg.
Deadlift gedaan, tweede keer sinds ik train, met een laatste serie van 8 x 100 kg.

Zit op een lichaams-gewicht van 75 kilo en op een bf-% van 18-20 % <- gokje.
Zou graag naar de 75-80 kg willen met een bf van 10-12%

Wil tot eind Maart beetje terug kracht opbouwen/ bulken en daarna droog proberen te trainen voor de vakantie ;)
Wel heerlijk om weer te trainen...
Zelfs al mede-forummer gezien en gesproken ;)

Foto's volgen tezijnertijd.

Groeten R34L. ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven