MuscleMeat

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zie het ook meer als: de jostie band on tour: the LA adventures!

Kwam iig niet meer bij gisteren........
 
Gevaarlijkste wijk in NL : Heerlen

:roflol:
 
We are sorry to inform you, that due to rights restrictions, this material is not available in Belgium.

MOTHERFFFFFFFFFFF!


een NL'er die een of andere manier weet waardoor ik de aflevering kan zien?:(
Als jij een programma hebt om hem op te nemen en een site om hem neer te pleuren kun je hem zien. :)
 
Als jij een programma hebt om hem op te nemen en een site om hem neer te pleuren kun je hem zien. :)

?

@mikeo26, bedankt, maar opent de gemiste uitzendingen niet om een of andere reden:o
 
?

@mikeo26, bedankt, maar opent de gemiste uitzendingen niet om een of andere reden:o
Als jij een programma om hem van die site op te nemen en een site om die video neer te pleuren neem ik hem voor je op. Zo beter?
 
Als jij een programma om hem van die site op te nemen en een site om die video neer te pleuren neem ik hem voor je op. Zo beter?

damn, vriendelijk van je man:cool:

www.real.com/
gebruik ik altijd om filmpjes van internet rechtsstreeks af te halen, probeer eens als het lukt?
 
damn, vriendelijk van je man:cool:

www.real.com/
gebruik ik altijd om filmpjes van internet rechtsstreeks af te halen, probeer eens als het lukt?
Ja, ach. Belgen moeten ook het uitschot van Nederland kunnen zien he. :D

Lukt niet, hold on. Ff wat anders proberen.
 
Laatst bewerkt:
Kan op rtl gemist alleen eerste deel kijken. Anyone else noticed that shit?
 
Ik wacht ook met smart :)
 
Belgen stream.
 
die dikke moet echt geen nigger meer zegen man... kan echt niet in zon buurtg in amerika hij gaat stoot krijgen vriend
 
hij gaat stoot krijgen vriend

Ik denk dat je er beter niet meer naar kan kijken, het is niet echt bevorderend voor je taalgebruik jongeman.
 
Ik ga dit gewoon eens niet kijken.
 
Dit moet toch wel scripted zijn... anders zijn ze stuk voor stuk rijp voor TBS behandeling damn............
 
Dit moet toch wel scripted zijn... anders zijn ze stuk voor stuk rijp voor TBS behandeling damn............

Ja zou je wel zeggen maar gasten in dit topic zeggen dat ze sommige irl kennen uit hun durp. Graag info of ze daar ook zo aan het wiggeren waren.
 
hyves dan als ze hem kennen... had ergens een intro filmpje gezien was een nerd/ecto rond aan het lopen in XXXL kleren en dan breed lopen... Ook nog zeggen dat ze gevreesd worden in hun dorp/stad en gerespecteerd. Deze mensen zijn juist degene die s'avonds worden afgevoerd tijdens het uitgaan hehehehe
 
Ja die Jim komt uit de stad waar ik woon. Maar hij is niet zo erg al die ene met kraaltjes en die getinte.

This is real life
 
Back
Naar boven