XXL Nutrition

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja die Jim komt uit de stad waar ik woon. Maar hij is niet zo erg al die ene met kraaltjes en die getinte.

This is real life

hahahaha ja "G-Low" die is echt goed!! Een hardcore limbo die denkt dat ie rappen kan, epic. Maar wel een aardige gozer qua persoonlijkheid volgens mij.
 
Hij is gangsta, en hij is chill vandaar zijn bijnaam.
Hij denkt wel de swagger te hebben
 
Wat ben ik blij dat ik net een generatie ouder ben:D
Wat een mannekes zeg.
 
Hoop dat ze klappen gaan krijgen daar, maar ben bang dat met de camera's erbij enzo het niet zo ver zal komen.

Jammer... :(
 
wat een faalhazen :trollfacex:
 
****ing geniaal programma - heb me helemaal kapot gelachen. wat een retards :D
 
must seeeeeeeeeeeeee!

HELP DE BELGEN VAN DIT FORUM!!!
 
Wat een fokking triest programma. Als je zoiets doe, neem dan niet van die vanilla ice wannabe nigger kneuzen, die een lief moedertje op de bank, in hun nette huisje hebben zitten. Pluk dan een paar rasmongolen van de straten van de bijlmer, met minimaal 3 schot of steekwonden. Dan kan je het programma nog een beetje serieus nemen. Dit gaat echt nergens over.

Ik heb trouwens een BLOED hekel aan dit soort nep negers en ik pis en schijt over dit kansloze volk.

Jij hebt duidelijk de intentie van dit programma niet begrepen.
 
Wat een fokking triest programma. Als je zoiets doe, neem dan niet van die vanilla ice wannabe nigger kneuzen, die een lief moedertje op de bank, in hun nette huisje hebben zitten. Pluk dan een paar rasmongolen van de straten van de bijlmer, met minimaal 3 schot of steekwonden. Dan kan je het programma nog een beetje serieus nemen. Dit gaat echt nergens over.

Ik heb trouwens een BLOED hekel aan dit soort nep negers en ik pis en schijt over dit kansloze volk.

Fijn om te weten karel
 
plaatsvervangende schaamte.. wat een zielepoten... Hoody zou er zo bij kunnen!
 
is er nu niemand die mij kan helpen dit programma te zien?:(
 
Kijk dan op rtl gemist jungeeee, anders bestel gewoon 5L ipv 1
 
Back
Naar boven