XXL Nutrition

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg)

Bezoekers in dit topic

Whaha G-Low = eindbaas!
 
ik heb net toch wel weer smakelijk kunnen lachen hierom. ik kijk echt met verbazing naar die g-low, mc biggah & jimsky vooral. die gasten leven compleet in hun eigen wereld, gewoon totaal verstoorde geesten.
 
Ik kan niet wachten tot de 2e aflevering op de tube staat :)
 
Momenteel zijn ze op 3 fm, ze kunnen nog best goed rappen, straks gaan ze met lange frans rappen.
 
de meeste kunnen echt niet rappen

wel geweldig programma

leedvermaak:D
 
Momenteel zijn ze op 3 fm, ze kunnen nog best goed rappen, straks gaan ze met lange frans rappen.

goed rappen? flikker op man... :rolleyes:

de enige die nog een beetje decent kan rappen is die lee-yo, alleen heeftie inhoudelijk geen **** te melden
 
Mc biggah woont bij mij in de buurt, meisje die ik ken zit bij hem in de klas XD
En vorig weekend was hij nog uit in de stad hier haha heb wel zn zus gespot.
 
Jimsky is toch wel baas. Wie is Lee-yo? Probeerde gister op hem te letten maar zag hem niet.
 
Jimsky is toch wel baas. Wie is Lee-yo? Probeerde gister op hem te letten maar zag hem niet.

vind je? vind het maar een pannenkoek :roflol:

die lee-yo is die gast die gister in het blauw was. paar pages terug nog een clip van hem gepost (dramatische shit hoor, dont get me wrong)
 
Krijg ik karma voor het leven als ik met mc biggah op de foto sta? Als dat lukt nu die beroemd is :trollface:
 
aflevering 2 toch maar gekeken, krijg echt medelijden met sommige van die gasten (glow, kinkelkid, biggah), het soort medelijden dat je krijgt wanneer een kereltje met een chromosoom teveel een tempertantrum gooit in het midden van de supermarkt:roflol:
 
fagrap ten top:roflol:
 
Haha, in zo'n comment...

'' Okee.... downsyndroom face ''

Toen ik hem op tv zag, dacht ik ook al '' Wtf, is dat zijn gezicht? ''
Toch wel een oke vriendin.

In before: OMG SHES ****ING UGLY, all my GF's look like Keeley hazellllllllllllll!
 
Mc biggah was niet in de stad, heb wel even shoutout gedaan ;)
 
Wat een retards :p
 
Back
Naar boven