AndroidHealthClinic

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

whaha dat programma is echt te grappig.
Die mc Biggah zat bij mij op de middelbare school hij is echt een retard haha
 
Ik heb van een BB broeder begrepen in deze thread dat Biggah Troll is. G-low is zo over the top dat hij denk ik ook troll is. De rest is wel 4 real denk ik. Alleen P2 moet binnenkort AOW aanvragen dus ik snap niet wat hij er tussen doet.
 
Ik dacht dat het moeilijk was zulke figuren te vinden, maar gisteren las ik in een onderzoek dat NL 2,2 miljoen inwoners heeft met een iq lager dan 85.
 
Ik dacht dat het moeilijk was zulke figuren te vinden, maar gisteren las ik in een onderzoek dat NL 2,2 miljoen inwoners heeft met een iq lager dan 85.

Valt best mee
 
Ik dacht dat het moeilijk was zulke figuren te vinden, maar gisteren las ik in een onderzoek dat NL 2,2 miljoen inwoners heeft met een iq lager dan 85.
fak jou racistisch lopen doen gek! :mad:
 
Goed programma, srs
 
that's how we roll main
 
Wel lekkere kont
 
Ghehe, mc Biggah: als we nu alleen zouden zijn...

Ja, vast :roflol:
 
haha nice, vnv weer boyz! (ik ga vooral kijken door die teaser, damn dat ass)
 
Als ik platenbaas was, dan zou ik m'n best doen om een verzamel-cd uit te brengen met 1 track van iedereen die meedoet aan dat programma. Ik wed dat zo'n cd echt goed zou verkopen.
 
hahah machete! dacht hetzelfde kan alleen niet zien bij wie ze het doet, mooiste zou zijn bij mc biggah:P

holland in the hood is egt een uur leed vermaak gewoon, moete ze tegen een meid praten, hmm .... jaaa.....hmm....

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 16:48 ----------

we zijn veilig man, alles is veilig, wij zijn veilig

ahahahah
 
Gewoon beschamend man, die P2 komt uit mijn stad en MC Biggah hier ook niet ver vandaan:roflol:
Als je in het weekend uit bent in de stad is er nu altijd wel iemand die MC BIGGAH roept ahaha
 
veel van die jongens kunnen gewoon lachem om zichzelf doen expres grappig voor camera, vooral biggah, maar g-low is gewoon een acteur, net zoals adje in paul de leeuw. en figuren zoals jimsky zijn gewoon simpel.
 
Back
Naar boven