XXL Nutrition

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

p2Ly5.png
 
haha dat geile wijf, you think you swagginn? you looking gay son
 
Wel grappig dat hier veel mensen claimen dat ze die 2 retards in het echt kennen. In het begin zegt iedereen '' Ken ze, ze trollen gewoon lol ''.... Nu, laatste paar pagina's '' Zijn gewoon zwakbegaafd, ik ken ze ''.

Inderdaad wel jammer dat het is afgelopen. Gun die Lee-Yo (of iets?) het wel het meeste van iedereen daar. Rest zijn allemaal nep of denken veelte veel van zichzelf.
 
Ben ik de enige die vind dat LEEjo als een mongol rapt en dat lange frans beter is?

Ik heb het Otie gegund. Die heeft tenminste swag zoals kinkelkid(swagger) zou zeggen.
 
Hoezo kom jij met de vergelijking met Lange Frans? Die heeft duidelijk meer ervaring.

Otie zou ook prima zijn maar hij heeft zo z'n irritante trekjes dus had 't 'm niet echt gegund.

Kinkelkid vind ik echt de grootste lul de behanger die er rond loopt, hem had ik 't al helemaal niet gegunt.
 
@kinkelkid :headbang::roflol:
Alleen als ik die naam hoor denk ik aan swagger ...:roflol:
 
Heeft iemand een muziekclip die Lee Yo in de VS heeft opgenomen in de studio?
 
jah die zocht ik ook al hah, wou hem toch is luisteren
meest schrikbarende was g low toch egt,

met dat dansen; jah ik heb wel een paar eigen moves, kom op zeg ik ben ech nie de slechtste
 
Mijn ogen, ik zal ze moeten laten verwijderen na het zien van dit filmpje
 
Ik ken een meisje, waarvan haar kamergenoot MC Bigah de neef van is:roflol::roflol::roflol:

Ik dacht dat die serie gespeeld was. Maar hij is dus echt zo.
Ze zou mij nog een keer aan hem gaan voorstelle
 
Back
Naar boven