Fitness Seller

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze hadden dit programma meer uit moeten melken.

De triestheidsput van deze boys is moeilijk uit te drogen :D :roflol:
 
Ik ken een meisje, waarvan haar kamergenoot MC Bigah de neef van is:roflol::roflol::roflol:

Ik dacht dat die serie gespeeld was. Maar hij is dus echt zo.
Ze zou mij nog een keer aan hem gaan voorstelle

ik ken een meisje waarvan een vriend van der neef van de buurman die bevriend is met de jufvrouw van de basischool die een zusje heeft met een kennis die bevriend is met mark rutte.
 
ik ken een meisje waarvan een vriend van der neef van de buurman die bevriend is met de jufvrouw van de basischool die een zusje heeft met een kennis die bevriend is met mark rutte.

Ik ken iemand op een forum die kent een meisje waarvan een vriend van der neef van de buurman die bevriend is met de jufvrouw van de basischool die een zusje heeft met een kennis die bevriend is met mark rutte!
 
Ik ken iemand op een forum die kent een meisje waarvan een vriend van der neef van de buurman die bevriend is met de jufvrouw van de basischool die een zusje heeft met een kennis die bevriend is met mark rutte!
dat is toevallig, ik ook !
 
MC Biggah is baas :cool:
 
Als je het vaker herhaalt dan wordt t nog best een goed nummer.
 
Oke die krasloten raak ik dus nooit aan.
 
Ik ken iemand op een forum die kent een meisje waarvan een vriend van der neef van de buurman die bevriend is met de jufvrouw van de basischool die een zusje heeft met een kennis die bevriend is met mark rutte!

oeh! dat gaat over mij!

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 16:21 ----------

Oke die krasloten raak ik dus nooit aan.

Was ook niet de bedoeling dat mensen als jij ze gingen kopen
 
oeh! dat gaat over mij!

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 16:21 ----------



Was ook niet de bedoeling dat mensen als jij ze gingen kopen
Ohh nee ik ben geen echte O.G :mad:
 
Back
Naar boven