XXL Nutrition

Hollanders dromen van berg van 2.000 meter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2km is echt ziek hoog, hoorde het gisteren van een vriend van me. Wel een goede oplossing opzich, maar jezus.. 2km neem zoveel ruimte in beslag voor de omgeving.
als je een berg maakt krijg je er meer omgeving voor terug
 
Logisch dat men de berg zo goed mogelijk portreteert hé..
Wie zou er anders zijn geld insteken?

had toch een rationeler antwoord van jou verwacht, en is dat een retorische vraag
 
200miljard euro's...:D
 
Als het maar niet van mijn belastingcenten is.
 
Als ze dat budget 'makkelijk' rondkrijgen, waarom niet? :D
Zou wel beestig zijn... Uiteindelijk stelt 200 miljard geen drol voor bij zo een project (al geloof ik niet dat het 'maar' zoveel zal kosten, als ze dat op 20 jaar af willen krijgen).
 
Ongeveer 1/3e van ons bnp. Brutal plan.
 
Leuk voor het mountainbiken trouwens!
 
Zonneveld is een schrijver van slechte columns, sinds wanneer nemen we ideeen van zulke figuren serieus? Die bouwbedrijven zoeken gewoon wat publiciteit, geen bedrijf zal zich aan zo'n project wagen. Zie wat een flop de The World is geworden in Dubai en dat is een project op kleinere schaal dan deze berg.

Verder is het natuurlijk gewoon 1 grote zandmotor en aangezien de zandmotor bij Ter Heijde al een aardig effect heeft zal deze berg echt voor gevaarlijke situaties kunnen zorgen. Of gaan ze dat ding constant opspuiten?
 
Niet zo negatief mensen, als Nederland iets nodig hebt is het wel een berg!
 
En op de lange termijn levert het ook bergen met geld op! Onze kleinkinderen kunnen gouden bergen verwachten.
 
Laten we beginnen met al ons huisvuil eens in de noordzee te dumpen... gode basis voor een berg :) (dan mogen andere landen ons gaan helpen, zijn ze in Italie ook weer blij).
 
Zonneveld is een schrijver van slechte columns, sinds wanneer nemen we ideeen van zulke figuren serieus? Die bouwbedrijven zoeken gewoon wat publiciteit, geen bedrijf zal zich aan zo'n project wagen. Zie wat een flop de The World is geworden in Dubai en dat is een project op kleinere schaal dan deze berg.

Verder is het natuurlijk gewoon 1 grote zandmotor en aangezien de zandmotor bij Ter Heijde al een aardig effect heeft zal deze berg echt voor gevaarlijke situaties kunnen zorgen. Of gaan ze dat ding constant opspuiten?

maar eric het is toch wel logisch dat dit op langer termijn wel winstgevend is, niet alleen kwa touristische attractie maar ook bij mensen die op eigen land op vakantie gaan, ipv 10 uur naar oostenrijk rijden
 
Hoelang denk je dat het duurt voordat je 200miljard eruit hebt.:roflol:
 
Dat is wel een duur geintje
 
Voor dat geld kan je ook elke Nederlander 12500 euro schenken. Doe mij dat maar, ipv zo'n debiel plan wat er toch nooit gaat komen.
 
maar eric het is toch wel logisch dat dit op langer termijn wel winstgevend is, niet alleen kwa touristische attractie maar ook bij mensen die op eigen land op vakantie gaan, ipv 10 uur naar oostenrijk rijden

Volgens mij weet je niet eens hoeveel nullen er achter die 2 staan bij 200 miljard anders zou je dit niet zeggen.
 
maar eric het is toch wel logisch dat dit op langer termijn wel winstgevend is, niet alleen kwa touristische attractie maar ook bij mensen die op eigen land op vakantie gaan, ipv 10 uur naar oostenrijk rijden

Lol, wat dacht je alleen al van de rentelasten als er in twintig jaar 200 miljard euro wordt geinvesteerd en er nog niks geen opbrengsten zijn.

Iemand die dit ook maar enigzins serieus neemt zal wel niet echt vooraan hebben gestaand toen het verstand werd uitgedeelt.

Kijk maar eens naar iets als de Belle van Zuylen, was ook een megalomaan plan maar niks vergeleken bij dit project en dat was al onmogelijk om in deze tijd investeerders voor te vinden.
 
goed voor uphill sprints
 
Back
Naar boven