XXL Nutrition

Hollanders dromen van berg van 2.000 meter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal wel eventjes duren voordat ze die 200 miljard eruit hebben kunnen halen :roflol:

Wat een onzin, laat ze zich liever met boeiendere zaken bezighouden. Lekker vlak naast de kust, het water staat al zo hoog :rolleyes:
 
Zal wel eventjes duren voordat ze die 200 miljard eruit hebben kunnen halen :roflol:

Wat een onzin, laat ze zich liever met boeiendere zaken bezighouden. Lekker vlak naast de kust, het water staat al zo hoog :rolleyes:

Zal niks uitmaken, want je haalt dat zand ook van de zeebodem zegmaar dus het water stijgt niet.
 
Leuke droom. Zolang de overheid er niets in pompt mogen ze er gerust aan beginnen wat mij betreft.
 
Belachelijk 200 miljard in iets volkomen onzinnigs.. Red daar even lekker een paar miljoen HIV babys mee ofzo.
 
Hebben we nog altijd een plekje mocht Nederland overstromen.
 
Ik kijk er niet gek van op als het gaat gebeuren maar is natuurlijk complete waanzin. Zeker geld teveel ofzo. Dat verdien je ook nooit terug.
 
Yep om jullie even een beeld te geven hoe hoog 2Km is...

Deze toren is maar 800m hoog, berg wordt dus meer dan 2x zo hoog :)

burj-dubai.jpg

ja 2x + plus 400 meter idd dus, insane hoor.

Zie het niet gebeuren...ivm de kosten. Maar wel tof idee. :D

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 17:40 ----------

Hebben we nog altijd een plekje mocht Nederland overstromen.

he he, yep.
 
Goed idee, dan moet ik zover niet als ik eens een berg van 2km wil beklimmen.
 
nice, een tropisch regenwoud lijkt me ook nog wel leuk, en een vulkaan.
 
200.000.000.000:o

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 18:07 ----------

nice, een tropisch regenwoud lijkt me ook nog wel leuk, en een vulkaan.

Inderdaad, een waterval van 2km breed en 600 meter hoog lijkt mij ook wel leuk. Van gelderland maken we een groot safaripark.
 
Is een idee van een ex-renner(Thijs Zonneveld) te samen met wat project-ontwikkelaars.
De ex-renner zat een 2-tal weken geleden bij K&B zijn plan te presenteren en hij vertelde dat het tot nu toe om een idee gaat waar wel steeds meer mensen warm voor lopen.
Persoonlijk:Belachelijk!
 
van belgie kunnen we best wel een woestijn maken
 
Financieringsplan krijgen ze toch nooit rond dus is gewoon gelul in de ruimte en niets meer.
 
Belachelijk 200 miljard in iets volkomen onzinnigs.. Red daar even lekker een paar miljoen HIV babys mee ofzo.

:barf:

nice, een tropisch regenwoud lijkt me ook nog wel leuk, en een vulkaan.

een vulkaan, das een goeie. Waarom boren ze niet gewoon ff door de aardkorst......komt er vanzelf een vulkaan die kan groeien tot 3000 a 4000m hoog :D
 
omg ja endan alle belgen genetisch muteren zodat ze op kamelen lijken

Ik doe dat wel voor 50 miljoen als jij alle belgen markeert met een ster en ze laat transporteren naar een groot mutatiekamp.
 
endan hele dag belgische kamelenmelk drinken met je whey perfection appeltaart
 
Lol, wat dacht je alleen al van de rentelasten als er in twintig jaar 200 miljard euro wordt geinvesteerd en er nog niks geen opbrengsten zijn.

Iemand die dit ook maar enigzins serieus neemt zal wel niet echt vooraan hebben gestaand toen het verstand werd uitgedeelt.

Kijk maar eens naar iets als de Belle van Zuylen, was ook een megalomaan plan maar niks vergeleken bij dit project en dat was al onmogelijk om in deze tijd investeerders voor te vinden.

Made me laugh.
 
wacht even als een berg van 2km hoog 200miljard waard is dan is de mount everest rond de 900miljard waard
 
Back
Naar boven