XXL Nutrition

Holleeder komt vrij: geen vervolging voor betrokkenheid liquidaties

Bezoekers in dit topic

Gewoon een normale Amsterdamse jongen die een boswandelingetje maakt op zondag. Morgen doet ie z'n overall weer aan en gaat ie braaf naar de kwik-fit om z'n werk te doen.
 
Als zijn levensverwachting 2 jaar was 5 jaar geleden en zijn hart nog maar voor 20-25% functioneert ziet het er niet best uit voor hem.
 
Dat Peter R de Vries nog leeft kan ik ook niet begrijpen.

Nee idd, want hij gaat ook achter de allerzwaarste gangsters van Nederland aan. Zoals de Chinese maffia. Oplichtende scharensliepende zigeuners pakken is namelijk beneden zijn stand.
 
Holleeder weet zijn kaarten vaak goed te spelen,
Die gaat zo snel mogelijk de anonimiteit in.
Denk dit anders issie met een jaartje kassiewijlen...

btw wel een BAAS, onze poldergodfather

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 23:43 ----------

Dat Peter R de Vries nog leeft kan ik ook niet begrijpen.
Idd hekel aan die gast, vindt hem in de tv-kantine wel weer tof :) vind het een arrogante kwal/kwast
 
Als zijn levensverwachting 2 jaar was 5 jaar geleden en zijn hart nog maar voor 20-25% functioneert ziet het er niet best uit voor hem.

Ach ik ken iemand die een stuk ouder is dan Holleeder en ook maar 25% hartfunctie heeft na meerdere hartinfarcten. 10 jaar na die infarcten en verlies van het grootste deel van de hartfunctie leeft die persoon nog. Levensverwachtingen zijn meer een vorm van kansberekening, voor hetzelfde geld wordt Holleeder 80 jaar of ouder. Denk dat zijn levensverwachting momenteel meer afhangt van wie hem zo snel mogelijk onder de groene zoden wil zien liggen.
 
Hij word dan ook natuurlijk afgemaakt vroeger of later, kan mij niet voorstellen dat iemand die zoveel dingen zijn geweten heeft niet onder de grond eindigt.
 
Hij word dan ook natuurlijk afgemaakt vroeger of later, kan mij niet voorstellen dat iemand die zoveel dingen zijn geweten heeft niet onder de grond eindigt.

Jullie moeten wel begrijpen dat hij niets voor niets een "god" father is die zelfs de juridische systeem weet te ontsnappen terwijl iedereen weet dat hij schuldig is. Hij zal ook vast wel de benodigde beveiliging hebben en ik denk dat mensen hem eerder moeten vresen.

Ik vind dat zijn manier van doen wel respect verdient want totslot hij ruimt niet een goedhartige man op maar eerder de kakkerlakken van onze maatschappij, al zijn de motieven van Holleder ook verreweg van goed vind ik het prima dat tuig tuig opruimt :)
 
Jullie moeten wel begrijpen dat hij niets voor niets een "god" father is die zelfs de juridische systeem weet te ontsnappen terwijl iedereen weet dat hij schuldig is. Hij zal ook vast wel de benodigde beveiliging hebben en ik denk dat mensen hem eerder moeten vresen.

Ik vind dat zijn manier van doen wel respect verdient want totslot hij ruimt niet een goedhartige man op maar eerder de kakkerlakken van onze maatschappij, al zijn de motieven van Holleder ook verreweg van goed vind ik het prima dat tuig tuig opruimt :)
Die beveiliging moettie zelf betalen dus vrees dat dat niet lang duurt...
 
Nou is Joca Jocic ook weer blij toch.
 
Ach ik ken iemand die een stuk ouder is dan Holleeder en ook maar 25% hartfunctie heeft na meerdere hartinfarcten. 10 jaar na die infarcten en verlies van het grootste deel van de hartfunctie leeft die persoon nog. Levensverwachtingen zijn meer een vorm van kansberekening, voor hetzelfde geld wordt Holleeder 80 jaar of ouder. Denk dat zijn levensverwachting momenteel meer afhangt van wie hem zo snel mogelijk onder de groene zoden wil zien liggen.

Hij maakte zich er behoorlijk zorgen om en misschien word hij wel 80, maar hoeft maar 1 ding mis te gaan, zicht te druk maken of nog een hartinfarct te krijgen en de kans is groot dat hij er geweest is.

De meeste zullen nog wel even wachten, maja hoeft er natuurlijk maar 1 te zijn die wel haast heeft en het is ook gebeurd :P

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 09:14 ----------

Jullie moeten wel begrijpen dat hij niets voor niets een "god" father is die zelfs de juridische systeem weet te ontsnappen terwijl iedereen weet dat hij schuldig is. Hij zal ook vast wel de benodigde beveiliging hebben en ik denk dat mensen hem eerder moeten vresen.

Ik vind dat zijn manier van doen wel respect verdient want totslot hij ruimt niet een goedhartige man op maar eerder de kakkerlakken van onze maatschappij, al zijn de motieven van Holleder ook verreweg van goed vind ik het prima dat tuig tuig opruimt :)

Hahah Holleeder is groter gemaakt dan hij is.
Al ben je de grootste en stoerste godfather aller tijden, als een kind van 10 je met een pistool neerschiet, ben je neergeschoten...maakt allemaal niks uit hoe stoer je dan bent.
 
Back
Naar boven