AndroidHealthClinic

Holleeder lijdt aan syfilis?

Bezoekers in dit topic

the spinx

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
168
Waardering
0
Holleeder lijdt aan syfilis de ziekte zou in het derde en laatste stadium zyn waardoor de organen van holleeder zyn aangetast (bron pers.nl)
 
Dalijk sterft hij nog in alcatraz:eek:
 
Alle 'grote' mensen leden aan syfilis, hitler, holleeder, psycho_b...
 
Zielig voor em, zo'n aardige man en dan dit.
 
dan heeft ie ook wat.
 
Gelukkig is het geen marokkaan.
 
Ik zie nergens nieuws over Syfilis bij Holleeder. Link?
 
klopt dit wel???
 
hij moet toch ook zijn geld verdienen, voor de rest lijkt het me een toffe peer

gisteren die docu gezien, die van hout heeft zoveel bereikt maar tijdens dat interview in frankrijk leek het net een retard, kwam met moeite tot een paar normale zinnen.
 
en vanwaar moet ik holleeder kennen?
 
[Link niet meer beschikbaar]

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2007 09:27
Update: donderdag 14 juni 2007 09:52
Vermeend crimineel Willem Holleeder lijdt aan syfilis. De ziekte is in het derde, en laatste stadium, waardoor de organen van Holleeder zijn aangetast.

Dit opmerkelijke verhaal doet de ronde onder medici van het LUMC en het Amsterdamse AMC, zo meldt HP/De Tijd. Onbehandelde syfilis tast de inwendige organen aan. Dit zou de uitval van Holleeders nieren verklaren.

Advocaat Jan-Hein Kuijpers weet van niets, meldt het blad. ‘Hij weet niet eens wat syfilis ís, beweert hij.’ Wel weet hij dat iedereen die geen maagd meer is, de ziekte kan oplopen. “En zover ik weet is Willem geen maagd meer,” wordt hij geciteerd.

Er wordt al langer gespeculeerd over de plotselinge ziekte van Willem Holleeder. Cardioloog Willem Remme noemde in De Stentor de ziekte 'uiterst curieus'. Volgens Remme komt een lekkende hartklep veel voor, ‘maar niet op zijn leeftijd. Dat zie je doorgaans pas bij mensen van 70 of 80', zegt hij. ‘Niet al rond iemands vijftigste.’ Dat Holleeder mogelijk geboren is met een hartafwijking is onwaarschijnlijk volgens de cardioloog. ‘Dan waren de kwalen eerder aan het licht gekomen.''

oftewel: Speculatie
 
Ik zei laatst nog tegen hem dat onveilig vrijen met een Marrokaan voor leuke grappen kan zorgen. 5 Grote broers en een pappie achter je aan, steniging van je meisje omdat ze zwanger is zonder man. Maar syfillis had ik zo nog niet bedacht.
 
Ik vind dat we allemaal geld moeten inzamelen om Holleeder te genezen van deze ziekte.
 
hij rot langzaam weg. what goes around, comes around
 
Back
Naar boven